Veikla
Klausimais, susijusiais su žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektoriniu centru, kreipkitės į
Arūną Bitarį – Sektorinio mokymo centro vadovą
telefonu – +370 620 76742;
elektroniniu paštu – a.bitaris@plungestvm.lt
Plungės technologijų ir verslo mokyklos Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinis centras
Plungės technologijų ir verslo mokykla – bendradarbiaujanti, atvira pokyčiams, aktyviai dalyvaujanti apskrities ir rajono gyvenime profesinio mokymo įstaiga. Joje įvairių gebėjimų mokiniai gali įgyti kokybišką vidurinį (gimnazinio lygio) ir profesinį išsilavinimą, kvalifikaciją bei aukšto lygio profesines kompetencijas.
Pirminio ir ypač tęstinio profesinio mokymosi paslaugų paklausai didėjant bei siekiant patenkinti Vakarų Lietuvos regiono mokinių ir darbdavių poreikius, 2011 m. gegužės 31 d. mokykla pradėjo įgyvendinti projektą „Plungės technologijų ir verslo mokyklos Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinis centras“ Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-009.
Projekto tikslas – profesinio mokymo paslaugų plėtra, prieinamumo didinimas ir kokybės gerinimas.
Projekto metu buvo atliktas mokyklos praktinių užsiėmimų pastato kapitalinis remontas, vidaus patalpų einamojo remonto darbai, įsigytos tikslinės transporto priemonės, įvairios žemės ūkio technikos ir mašinų bei kitos autoserviso technikos ir įrangos. Įsisavinta 3.512.003,71 Lt / 1.017.146,58 Eur.
Nuo 2015 m. rugsėjo 1 d. veiklą pradėjęs Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinis centras yra aprūpintas visa praktiniam mokymui reikalinga technika ir įranga. Taip susidarė puiki galimybė Plungės, Rietavo, Telšių, Šilalės, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonų mokiniams, ūkininkams ir žemės ūkio bendrovių darbuotojams mokytis ir kelti kvalifikaciją pagal pirminio ir tęstinio profesinio mokymo programas, įgyti profesinei veiklai trūkstamų žinių ir gebėjimų arba juos atnaujinti, tobulinant ar pakeičiant turimą profesinę kvalifikaciją.
Pastaraisiais metais Lietuvos ūkininkai ir žemės ūkio bendrovės įsigyja įvairios modernios žemės ūkio technikos ir įrangos. Dažnai pasitaiko, kad besinaudojantiems šia technika pritrūksta teorinių žinių ir praktinių įgūdžių eksploatavimui, priežiūrai ir remontui. Darbo rinkoje žemės ūkio sektoriuje paklausiausios tęstinio profesinio mokymo programos yra ūkininkavimo pradmenų, TR1, TR2, SZ kategorijų traktorininkų, C, CE kategorijų vairuotojai. Pagal šias programas ugdomi gebėjimai: įvairių kategorijų traktorių ir savaeigių žemės ūkio mašinų bei C ir CE kategorijų transporto priemonių vairavimo ir darbo kontroliavimo, darbo su dirvos dirbimo, sėjos, sodinimo, derliaus nuėmimo ir mažagabaritine technika, mašinų reguliavimo, gedimų nustatymo ir taisymo, saugaus darbo ir aplinkosaugos reikalavimų laikymosi, žemės ūkio darebų modernia žemės ūkio technika, tinkamos jos priežiūros ir eksploatacijos, mechanizuotų darbų technologijų išmanymo, automobilių, traktorių ir žemės ūkio mašinų sandaros, techninių priežiūrų operacijų vykdymo, ardymo, surinkimo, automobilių, traktorių, žemės ūkio mašinų ir mini technikos variklių mazgų ir agregatų keitimo. Šiems praktiniams gebėjimams ugdyti reikalinga įranga ir yra naujai įsteigtame Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektoriniame centre.
Sektorinio centro įsteigimas tiesiogiai įtakos ir profesinio mokymo paslaugų kokybę, leis efektyviau organizuoti praktinio mokymo procesą, bus sukurtos naujos, populiarios darbo rinkoje pirminio ir tęstinio mokymo modulinės programos, bus sudarytos galimybės centro paslaugomis naudotis socialiniams partneriams, regiono darbdaviams, mokymo įstaigoms ir pavieniams asmenims, atsiras prielaidos sumažinti Darbo biržoje registruotų profesinio pirminio ir tęstinio mokymo absolventų skaičių.
Žemės ūkio technikos eksploatacijos priežiūros ir remonto sektorinio praktinio mokymo centro veikla | 2.1. Plėsti formaliojo, neformaliojo ir tęstinio mokymo ir kvalifikacijos kėlimo paslaugas, tenkinant regiono darbo rinkos poreikius, gerinant mokymo programų rodiklius, plečiant mokymo paslaugų sferą žemdirbių, verslininkų mokyme. | 2.1.1. Dalyvauti regioninių įmonių , organizacijų, valstybinių įmonių, darbo biržos projektuose, liečiančius sektorinį praktinio mokymo centro veiklą. | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas , darbo biržos atstovai, įmonių vadovai | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | Pagal poreikius | Per metus |
2.1.2. Teikti pasiūlymus centro materialinės bazės stiprinimui. | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | Pagal poreikius ir gaunamus materialinius išteklius | 2017 m. I,II ,IV ketvirčiai | ||
2.1.3. Organizuoti seminarus, konferencijas ūkininkams žemės ūkio klausimais. | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | Ne mažiau kaip 4 seminarai | Per metus | ||
2.1.4. Organizuoti kitų profesinių mokyklų mokinių mokymą sektoriniame centre. | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas , kitų mokyklų sektorinių centrų vadovai, praktikos vadovai | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | Ne mažiau kaip 200 mokinių | Per metus | ||
2.1.5. .Kartu su teritorine darbo birža organizuoti seminarus bedarbiams „ Atrask save“ | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | Dalyvaus 50 darbo biržoje užsiregistravusių bedarbių. | 2017 m. I,II,IV ketvirčiai | ||
2.1.6. Organizuoti mūsų mokyklos mokinių mokymąsi kitu mokyklų sektoriniuose centruose. | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas, kitų mokyklų sektorinių centrų vadovai, praktikos vadovai | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | 200 mokinių | 2017 metai | ||
2.1.7. Organizuoti profesinį orientavimą, kitų aplinkinių rajonų mokiniams | Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas, pavaduotoja ugdymui | Švietimo ir mokslo administravimo programoje valstybės biudžeto lėšos planuojamos | 200 mokinių | 2017 mėn. |
Vykdomos programos
Klausimais, susijusiais su žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektoriniu centru, kreipkitės į
Arūną Bitarį – Sektorinio mokymo centro vadovą
telefonu – +370 620 76742;
elektroniniu paštu – a.bitaris@plungestvm.lt
VYKDOMOS PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOS
2024-2025 m.m.
EilėsNr. | Kodas, kreditų skaičius | Programos pavadinimas | Suteikiama kvalifikacija | Pastabos |
Programos, skirtos asmenims, turintiems pagrindinį išsilavinimą ir siekiantiems vidurinio išsilavinimo ir profesinės kvalifikacijos | ||||
1 | P32073205,110 kreditų | Apdailininko | Dažytojas, plytelių klojėjas, tinkuotojas | I – II – III kursai |
2 | P42071604, 110 kreditų | Transporto priemonių remontininko | Transporto priemonių remontininkas | I – II – III kursai |
3 | P42101303,110 kreditų | Virėjo | Virėjas | I – II – III kursai |
4 | P42101201,90 kreditų | Kirpėjo | Kirpėjas | I – II -III kursai |
5 | P42061201, 90 kreditų | Jaunesniojo sistemų administratoriaus | Jaunesnysis sistemų administratorius | I – II – III kursai |
6 | P42071401,90 kreditų | Automatinių sistemų mechatroniko | Automatinių sistemų mechatronikas | I – II kursai |
7 | P42041501, 60 kreditų | Biuro administratoriaus | Biuro administratorius | I kursas |
8 | P42061201, 90 kreditų | Jaunesniojo sistemų administratoriaus | Jaunesnysis sistemų administratorius | I kursas (E klasė) |
Programos, skirtos asmenims, turintiems vidurinį išsilavinimą ir siekintiems įgįti antrą kvalifikaciją | ||||
9 | T43072301, 90 kreditų | Siuvėjo | Siuvėjas | II kursas |
10 | P43092201,45 kreditai | Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo | Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjas | I kursas |
11 | T32072101, 20 kreditų | Maisto (žuvies apdorojimo ir perdirbimo) pramonės darbuotojo | Maisto pramonės darbuotojas | I kursas |
Programos, skirtos asmenims, turintiems nereglamentuotą išsilavinimą ir besimokantiems socialinių įgūdžių ugdymo programoje | ||||
12 | P21073211,60 kreditų | Plytelių klojėjo-tinkuotojo padėjėjo | Tinkuotojo padėjėjasPlytelių klojėjo padėjėjas | II kursas |
13 | P20101303,60 kreditų | Virėjo | Virėjas | I kursas |
Programos, skirtos asmenims, besimokantiems pagal atskirus modulius ir siekiantiems įgyti kompetenciją | ||||
14 | P31101301,60 kreditų, modulis – 5 kreditai | Virėjo programos modulis ,,Saldžiųjų patiekalų gaminimas ir jų apipavidalinimas“ | Įgyjama kompetencija | I kursas |
15 | M43081103,110 kreditų, modulis – 5 kreditai | Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo programos modulis ,,TR1 kategorijos traktorių vairavimas“ | Įgyjama kompetencija | I kursas |
16 | P20101303,60 kreditų, modulis – 5 kreditai | Virėjo programos modulis ,,Nesudėtingos technologijos tautinio paveldo patiekalų gaminimas“ | Įgyjama kompetencija | I kursas |
SPMC tvarkos aprašas
PATVIRTINTA
Plungės technologijų ir verslo mokyklos
Direktoriaus įsakymu Nr.V1-42
2017-04-14
Plungės TVM Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto
sektorinio praktinio mokymo centro tvarkos aprašas
I.BENDROJI DALIS
Praktinio mokymo organizavimo sektoriniame profesinio mokymo centre (toliau SPMC) tikslas- didinti aukščiausios kokybės profesinio mokymo paslaugų prieinamumą besimokantiems Lietuvos profesinio mokymo įstaigose, kolegijose, bendrojo ugdymo mokyklose. Taip pat sudaryti sąlygas realizuoti naujas pagrindinio ir tęstinio profesinio mokymo programas; profesinio mokymo teikėjams, profesijos mokytojams, bendrojo ugdymo mokyklų technologijų mokytojams, įstaigų, įmonių, organizacijų darbuotojams, kitiems asmenims nuolat tobulinti kvalifikaciją.
Plungės TVM SPMC yra Plungės TVM mokymo padalinys savo veikloje besivadovaujantis šios mokyklos veiklą nustatančiais veiklos dokumentais.
II. SPMC PRISTATYMAS
VIZIJA: demokratiška, moderni, užtikrinanti pirminio ir tęstinio profesinio mokymo bei vidurinio ugdymo kokybę, nuolat besimokanti, atvira įvairių gebėjimų mokiniams bei pokyčiams profesinio mokymo įstaiga.
MISIJA: teikti kokybišką pirminį, tęstinį profesinį mokymą ir vidurinį ugdymą, rengiant specialistus, atitinkančius darbo rinkos poreikius, gebančius socializuotis nuolat kintančiomis sąlygomis, pasirengusiems sėkmingam mokymuisi visą gyvenimą.
Plungės TVM Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinio praktinio mokymo centras įkurtas 2015 metais rugsėjo 1 dieną.
Plungės technologijų ir verslo mokykla įgyvendino visas projekto „Plungės technologijų ir verslo mokyklos Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinis centras“ finansavimo ir administravimo sutarties (toliau – Sutartis) Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-009 veiklas.
Projekto įgyvendinimo eigoje buvo atliktas mokyklos praktinių užsiėmimų pastato kapitalinis remontas: apšiltintas stogas ir pakeista stogo danga, apšiltinti fasadai ir pakeisti garažų vartai, sumontuotos priešgaisrinė bei apsauginė sistemos, pakeistos kabinetų ir kitų patalpų durys, sumontuotos šildymo ir patalpų ventiliacijos sistemos, suremontuoti sanitariniai mazgai bei įsigyta mokymo procesui reikalingų tikslinių transporto priemonių (mokomasis krovininis sunkvežimis, sunkvežimio priekaba, mikroautobusas), įvairios žemės ūkio technikos ir mašinų (17 vnt.) bei kitos autoserviso technikos ir įrangos.
Atlikti ir mokyklos praktinių užsiėmimų pastato, kuris pritaikytas sektorinio praktinio mokymo centro reikmėms, vidaus einamojo remonto darbai.
Kad, naujai įsteigtas Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinis centras būtų visapusiškai pritaikytas praktinio mokymo reikmėms, reikalinga papildomų lėšų mokymo procesui būtinos materialinės bazės gerinimui. Norima visiškai sukomplektuoti žemės ūkio technikos ir automobilių eksploatacijos, priežiūros ir remonto techninę bazę. Naujai įrengti sektoriniame centre esančią suvirinimo laboratoriją bei įsigyti naujos modernios suvirinimo įrangos, įrankių. Atnaujinti likusias neremontuotas sektorinio centro betonines grindis. O suremontuotoms praktinio mokymo klasėms įsigyti naujų baldų, įrankių, kompiuterinės įrangos.
Plungės technologijų ir verslo mokykla steigdama Žemės ūkio technikos eksploatacijos, priežiūros ir remonto sektorinio praktinio mokymo centrą, įžvelgė poreikį ir kompleksiniam infrastruktūros sutvarkymui. Mokykloje aktyviai vykdomas tiek pirminis profesinis, tiek tęstinis mokymas. Tad, siekdami sėkmingai ruošti aukštos kvalifikacijos specialistus ir patenkinti Vakarų Lietuvos regiono mokinių ir darbdavių poreikius būtina sudaryti sąlygas besimokantiems asmenims esant poreikiui pasinaudoti ir bendrabučio paslaugomis. Todėl norima pilnai sutvarkyti mokyklai priklausantį bendrabutį. Taip bus sudarytos palankios sąlygos sektorinio praktinio mokymo centro veiklos plėtrai.
Įgyvendinus visus planuojamus darbus bus pagerinta aplinka, o tai sąlygos profesinio mokymo paslaugų kokybės, prieinamumo ir besimokančių asmenų pasirengimo praktinei veiklai didinimą.
SPMC buveinės adresas- Plungė, Mendeno g.7.
SPMC vadovas –Arūnas Bitaris. Kontaktinė informacija:
el. paštas – a.bitaris@plungėstvm.lt , tel. nr. +370620 76742.
III. SPMC VEIKLOS IR VALDYMO SISTEMA
1.Sektorinio profesinio mokymo centro veikla organizuojama pagal:
1.1. direktoriaus patvirtintą Mokyklos strateginį planą, kuriam yra pritarusios Mokyklos taryba ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija;
1.2. mokyklos direktoriaus patvirtintą Mokyklos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba;
1.3. mokyklos direktoriaus patvirtintą Mokyklos vykdomų programų įgyvendinimo planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir savininko teises bei pareigas įgyvendinanti institucija.
2. Sektoriniam profesinio mokymo centrui vadovauja SPMC vadovas, kurį teisės aktų nustatyta tvarka į pareigas skiria ir iš jų atleidžia Mokyklos vadovas.
3. SPMC vadovas:
3.1. nustato SPMC tikslus, uždavinius, funkcijas veiklos sritis;
3.2. sudaro ir užtikrina mokiniams ir SPMC darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas;
3.3. organizuoja ir koordinuoja SPMC veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
3.4. SPMC vadovas yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas mokyklos direktoriui.
3.5. Ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais SPMC vadovas gali organizuoti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų pasitarimus.
IV. SPMC VEIKLOS DOKUMENTACIJA
4.1. organizuoja SPMC dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
4.2. atsako už SPMC perduoto turto, lėšų optimalų valdymą ir naudojimą. Rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais teisės aktų nustatyta tvarka;
4.3. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams, profesijos mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
4.4. užtikrina informacijos sklaidą apie SPMC vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, mokytojų ir profesijos mokytojų kvalifikaciją;
4.5. atstovauja SPMC kitose institucijose;
4.6. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
V. PLANAVIMAS
Mokymo paslaugų teikimas SPMC planuojamas siekiant geriausiai panaudoti turimus išteklius, atsižvelgiant į profesinio mokymo paslaugų vartotojų poreikius. Planuojant atsižvelgti į tris planavimo sąlygas:
- SPMC mokiniui turi užtikrinti kokybišką praktinį mokymą, patirdamas kiek galima mažiau išlaidų (gamybos veiksmingumas);
- SPMC turi gebėti paskirstyti savo išteklius taip, kad daugiausia jų tektų rinkoje didžiausią paklausą turinčioms paslaugoms teikti (išteklių paskirstymo veiksmingumas);
- SPMC turi pasiūlyti tokias paslaugas, už kurias paslaugos gavėjai norėtų mokėti nustatytą kainą (vartojimo veiksmingumas).
Mokykla suplanuoja ir kontroliuoja mokymo paslaugų turinį ir mokymo tvarkaraštį.
Mokymo paslaugų turinys formuojamas ir mokymo paslaugų tvarkaraštis sudaromas pagal:
- profesijos standartus ir mokymo programas;
- mokymo paslaugų teikimą reglamentuojančius teisės aktus bei Mokyklos vidaus dokumentus;
- darbo rinkos realijas ir darbdavių reikalavimus darbuotojams;
- kitus reikalavimus (pvz. specialieji mokinio pageidavimai, inovatyvūs-eksperimentiniai metodai ir pan.).
Jei veikloje dalyvauja keletas PMĮ padalinių ar keletas skirtingų asmenų, mokyklos vadovai užtikrina šių padalinių / asmenų veiksmingą bendravimą ir bendradarbiavimą.
PMĮ užtikrina veiksmingą informacijos sklaidą ir grįžtamojo ryšio mechanizmą. Siekti, kad planavime dalyvautų visi asmenys, susieję su SPMC veikla.
VI. PRAKTINIO MOKYMO PASLAUGŲ TEIKIMAS
Teikiant mokymo paslaugas naudoti:
- mokymo planus;
- darbo aprašus ( pamokos vedimo tvarka, naudojimosi praktinio mokymo(-si) patalpa tvarka, darbuotojų saugos ir sveikatos taisyklės ir pan.);
- naudojimosi praktinio mokymo ir įrangos instrukcijomis;
- naudojimosi priežiūros ir matavimo prietaisais (jei tokie naudojami veikloje) taisyklėmis;
- mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašą;
Praktinio mokymo paslaugų teikimo tvarkaraščiai prieš pradedant naudoti turi būti mokyklos vadovo patvirtinti.
VII. IŠTEKLIŲ VALDYMAS
Mokykla pasitikėjimo teise valdo valstybei nuosavybės teise priklausanti turtą, naudoja ir disponuoja juo įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Plungės technologijų ir verslo mokykla įgyvendindama projektą „Vidinių profesinio mokymo kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas Plungės, Mažeikių ir Telšių profesinio mokymo įstaigose“ Nr. VP1-2.2-ŠMM-04-V-03-009 2011–2013 m. įdiegė vidinės kokybės užtikrinimo modelį atitinkantį kokybės vadybos standarto ISO 9001:2008 reikalavimus. Vidinės kokybės užtikrinimo modelis buvo projektuojamas remiantis:
- a) kokybės vadybos standarto ISO 9001 reikalavimais;
- b) ISO 9004 standarto nuostatomis;
- c) bendrojo vertinimo modelio principais.
Plungės TVM vadovai užtikrina, kad SPMC būtų aprūpintas reikiamais ištekliais.
Su SPMC teikiamų mokymo paslaugų kokybės užtikrinimu susiję asmenys atitinka Plungės TVM vadovų (ar mokymo paslaugų teikimo veiklą reglamentuojančių teisės aktų) nustatytą kompetencijos, išsilavinimo, patirties ir įgūdžių visumos lygį. Prireikus, Plungės TVM apmoko tam tikrus darbuotojus, kad būtų užtikrinta mokymo paslaugų kokybė ir reikiamas valdymo sistemos veiklos veiksmingumas;
VIII. SPMC INFROSTRUKTŪRA
SPMC infrastruktūra yra prieinama visiems asmenims susijusiems su SPMC veikla. Infrastruktūrą sudaro:
- pastatai, darbo vietos, praktinio mokymo įranga, mokymo priemonės ir t.t.;
- valdymo sistemos procesams vykdyti reikiama organizacinė įranga (kompiuteriai, kompiuterių programos);
- pagalbinės / techninės priemonės ( transporto priemonės, ryšių ir organizacinė technika ).
IX. REIKALAVIMŲ (TEIKIAMOMS PASLAUGOMS) NUSTATYMAS
Mokykla nustato:
- mokinių reikalavimus / lūkesčius mokymo paslaugų teikimo veikloms;
- realius darbo rinkos poreikius; mokymo programų koregavimas;
- absolventų įsidarbinimo analizė;
- sektoriaus plėtros tendencijas Žemaitijos regione;
X. TEIKIAMŲ MOKYMO PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMAS
Mokykla nustato teikiamų mokymo paslaugų SPMC-e apmokestinimo tvarką, atsižvelgdama i ŠMM rekomendacijas, LR įstatymus, rinkos pokyčius.
Teikiamų praktinio mokymo paslaugų SPMC kainą sudaro:
- profesijos mokytojo atlyginimas;
- mokymo priemonės / medžiagos;
- įrangos amortizavimo / nusidėvėjimo išlaidos, eksploatacijos ir draudimo išlaidos;
- praktinio mokymo patalpų išlaikymo komunalinės išlaidos, eksploatacijos ir draudimo išlaidos;
- mokinių apgyvendinimas (jei atvykę iš kitų mokymo įstaigų mokiniai praktinių užsiėmimų metų SPMC gyvena bendrabutyje);
- mokinių pavėžėjimas (kai mokinių pavėžėjimą organizuoja mokymo paslaugas teikianti PMĮ);
- kitos bendrosios ir administracinės sąnaudos.
Mokykloje parengta teikiamų mokymo paslaugų apmokestinimo tvarka ir įkainiai SPMC-e konkurencingi, atsižvelgiant į analogiškų ar panašių mokymo paslaugų įkainius kituose SPMC ar kitose profesinio praktinio mokymo paslaugas teikiančiose įstaigose.
SPMC teikiamų mokymo paslaugų įkainiai turi būti patvirtinti Mokyklos direktoriaus įsakymu.
XI. INFORMAVIMAS
Informacija apie sektorinio praktinio mokymo centro veiklą yra pateikiamą mokyklos internetiniame puslapyje, elektroninėje erdvėje, spaudoje. SPMC pateikiama informacija apima:
- informaciją apie teikiamas praktinio mokymo paslaugas;
- paklausimus, papildomus susitarimus, ar ankstesnių susitarimų pakeitimus;
XII. SPMC VEIKLOS ANALIZĖ
SPMC-e nuolat stebėti, ar teikiamos praktinio mokymo paslaugos atitinka reikalavimus (pvz. pamokos ar pertraukos trukmė, pamokos vedimo kokybė).
Nuolat siekti, kad būtų gerinama teikiamų paslaugų kokybė
Vienas svarbiausių valdymo sistemos priežiūros elementų – mokinių atsiliepimų (apie SPMC teikiamų mokymo paslaugų kokybę ir mokymo paslaugų atitikimą jų lūkesčiams) rinkimas ir analizavimas.
XIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Mokyklos vadovai nuolat analizuoja ir vertina SPMC veiklą, siekia, kad būtų užtikrinta reikiama teikiamų praktinio mokymo paslaugų kokybė, atsižvelgiama į mokymo paslaugų gavėjo poreikius, užtikrinamas SPMC veiklos naudingumas, veiksmingumas ir tęstinumas.
Aprašas peržiūrimas prireikus, taip pat pasikeitus profesinio mokymo tvarką reglamentuojantiems teisės aktams.
Renginiai
Foto galerija