Plungės TVM svečiai

Daiva Vaišnorienė |

Plungės technologijų ir verslo mokykloje lankės gausus projekto partnerių būrys

Plungės technologijų ir verslo mokyklos Rietavo filialas ir Rietavo turizmo ir verslo informacijos centras kartu su Švedijos, Vokietijos, Danijos, Lenkijos ir Lietuvos mokymo institucijomis ir verslo įmonėmis pradeda įgyvendinti  Interreg V-A Pietų Baltijos bendradarbiavimo per sieną programos finansuojamą projektą BBVET „Boosting Business Integration Through Joint VET Education“ (Verslo integracijos skatinimas per jungtinį profesinį mokymą).

2016-2018 metais bus vykdomos dvi bandomosios tarptautinės jungtinės profesinio mokymo programos mechatronikos ir medijų srityse.

Projekto partnerių vizito metu, gruodžio 6d., svečiai iš NetPort mokslų parko (Karshamn, Švedija), Rostoko universiteto (Vokietija),  CELF – Lolland Falster profesinio mokymo centro (Danija) bei  Ščecino universiteto (Lenkija)  lankėsi Plungės technologijų ir verslo mokykloje, susipažino esama mokymo baze, darbuotojais ir aptarė bendradarbiavimo aspektus.

Projekto partnerių vizito metu, gruodžio 6d., svečiai iš NetPort mokslų parko (Karshamn, Švedija), Rostoko universiteto (Vokietija),  CELF – Lolland Falster profesinio mokymo centro (Danija) bei  Ščecino universiteto (Lenkija)  lankėsi Plungės technologijų ir verslo mokykloje, susipažino esama mokymo baze, darbuotojais ir aptarė bendradarbiavimo aspektus.

Projekto partnerių vizito metu, gruodžio 6d., svečiai iš NetPort mokslų parko (Karshamn, Švedija), Rostoko universiteto (Vokietija),  CELF – Lolland Falster profesinio mokymo centro (Danija) bei  Ščecino universiteto (Lenkija)  lankėsi Plungės technologijų ir verslo mokykloje, susipažino esama mokymo baze, darbuotojais ir aptarė bendradarbiavimo aspektus.

Gruodžio 7 d. visi projekto partneriai bei kviestiniai svečiai dalyvavo Rietavo turizmo ir verslo informacijos centre organizuotoje konferencijoje „Verslo integracijos skatinimas per jungtinį profesinį mokymą“, kurios metu aptarė galimus programų modelius, jų įgyvendinimo iššūkius, įmonių ir mokyklų bendradarbiavimo galimybes, programų pripažinimo ECVET sistemoje klausimus ir tokių programų perspektyvas Baltijos jūros regione.

Tarptautiniai projektai atveria naujus kelius mokiniams ir mokytojams, mokytojai gauna puikią galimybę keistis patirtimi su kolegomis iš kitų šalių, įgyti naujos patirties, tobulinti užsienio kalbos ir komunikavimo įgūdžius. Taip sukuriama efektyvi mokymo sistema, leidžianti išsaugoti ir išnaudoti vertingiausius žmogiškuosius išteklius.