2024-2025 mokslo metų laikotarpiu Plungės technologijų ir verslo mokykla įgyvendina „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo mobilumo akredituotą projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194, finansuojamą Europos Sąjungos. Projektą administruoja Lietuvos Respublikos Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto idėja — profesinio mokymo kokybės stiprinimas, ugdant mokinių bendrąsias ir profesines kompetencijas, sudarant sąlygas mokytis realiose darbo vietose, pritaikant Europos šalių patirtį.
2024 m. rugsėjo 29 – spalio 30 dienomis Plungės technologijų ir verslo mokykla organizavo mokinių stažuotę Kipre, Pafoso mieste. Stažuotę organizuoti padėjo pagalbinės organizacijos „Erasmus+ Programme Cyprus“ mentorė Jolanta Barščevičė. Į stažuotę vyko 9 virėjų, kirpėjų ir apdailininkų specialybės mokinių grupė. Juos į stažuotę palydėjo profesijos mokytoja Alina Vičienė.
Mokiniai, pageidaujantys vykti į stažuotę, dalyvavo atrankoje, kurioje komisija dalyvius vertino pagal iš anksto skelbtus kriterijus. Į stažuotę vyko: Romas Romanovas (Ap22); Eimantas Zaveckas (Ap22); Kornelijus Krūminis (Ap22); Mantas Trakšelis (Ap22); Akvilė Šypaitė (V22); Edita Ripkauskaitė (V22); Ieva Maciūtė (Kp22); Arvaidė Blonskytė (Kp22); Kamilė Katkutė (Kp22).
Plungės technologijų ir verslo mokykloje besimokančių asmenų trumpalaikis mobilumas buvo skirtas intensyviai darbinei veiklai Kipre esančiose įstaigose, įmonėse ir kitose praktikos vietose pagal įgyjamą profesiją. Virėjo ir apdailininko specialybės mokiniai dirbo viešbutyje „Theo Sunset Bay“, o kirpėjo specialybės mokinės praktikavosi Pafoso miesto grožio salonuose ir kirpyklose.
Mokiniai susipažino su Kipro įmonėse taikomomis technologijomis, darbo metodikomis ir įranga, padirbėjo tarptautinėse komandose bei patobulino gebėjimus bendrauti užsienio kalba.
Mokiniams buvo sudarytos puikios sąlygos įsilieti į daugiakultūrę aplinką ne tik tobulinant darbinius įgūdžius, bet ir betarpiškai bendraujant su vietos bendruomenės nariais, stebint Kipro salos gyventojų gyvenimo būdą, buitį, jie galėjo palyginti dviejų šalių socialinius bei kultūrinius ypatumus.
Tikimės, kad nauja patirtis ir įgytos žinios padės mokiniams mąstyti produktyviau, pasikeis jų požiūris į save ir supančią aplinką, jie taps drąsesni, ryžtingesni, veiklesni ir turės teigiamą poveikį mokinių ateičiai.
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga.