2024-2025 mokslo metų laikotarpiu Plungės technologijų ir verslo mokykla įgyvendina „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo mobilumo akredituotą projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194, finansuojamą Europos Sąjungos. Projektą administruoja Lietuvos Respublikos Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto idėja — profesinio mokymo kokybės stiprinimas, ugdant mokinių bendrąsias ir profesines kompetencijas, sudarant sąlygas mokytis realiose darbo vietose, pritaikant Europos šalių patirtį.
2025 m. vasario 27 – kovo 30 dienomis Plungės technologijų ir verslo mokykla organizavo mokinių stažuotę Kipre, Pafoso mieste. Stažuotę organizuoti padėjo pagalbinės organizacijos „Erasmus+ Programme Cyprus“ mentorė Jolanta Barščevičė. Į stažuotę vyko 9 technikos priežiūros, kirpėjų ir apdailininkų specialybės mokinių grupė. Juos į stažuotę palydėjo profesijos mokytoja Asta Michailova.
Mokiniai, pageidaujantys vykti į stažuotę, dalyvavo atrankoje, kurioje komisija dalyvius vertino pagal iš anksto skelbtus kriterijus. Į stažuotę vyko: Liveta Rožnytė (Kp-24), Pijus Petrauskas (Kp-24), Norvilė Barauskaitė (Kp-24), Evaldas Gružas (Tpr-24), Edgaras Mostys (Tpr-24), Gintaras Grigaiti (Tpr-24), Kasparas Dovidavičius (Ap-24), Kasparas Rojus (Ap-24) ir Osama Martinas Budrys (Ap-24).
Plungės technologijų ir verslo mokykloje besimokančių asmenų trumpalaikis mobilumas buvo skirtas intensyviai darbinei veiklai Kipre esančiose įstaigose, įmonėse ir kitose praktikos vietose pagal įgyjamą profesiją. Apdailininko specialybės mokiniai dirbo viešbutyje „Theo Sunset Bay“, kirpėjo specialybės mokiniai praktikavosi Pafoso miesto grožio salonuose ir kirpyklose: „The Parlour Hair & Beaty Salon“, „George and Xenia Hair&Beauty‘, „Indigo Beauty House“. Technikos priežiūros profesijos mokiniai realų darbą dirbo petys petin su kipriečiais „M.N. Theodosiou & Suns LTD“ autoremonto įmonėje.
Mokiniai susipažino su Kipro įmonėse taikomomis technologijomis, darbo metodikomis ir įranga, padirbėjo tarptautinėse komandose bei patobulino gebėjimus bendrauti užsienio kalba.
Mokiniams buvo sudarytos puikios sąlygos įsilieti į daugiakultūrę aplinką ne tik tobulinant darbinius įgūdžius, bet ir betarpiškai bendraujant su vietos bendruomenės nariais, stebint Kipro salos gyventojų gyvenimo būdą, buitį, jie galėjo palyginti dviejų šalių socialinius bei kultūrinius ypatumus.
Tikimės, kad nauja patirtis ir įgytos žinios padės mokiniams mąstyti produktyviau, pasikeis jų požiūris į save ir supančią aplinką, jie taps drąsesni, ryžtingesni, veiklesni ir turės teigiamą poveikį mokinių ateičiai.
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga.