PLUNGĖS TECHNOLOGIJŲ IR VERSLO MOKYKLOS
2024 METŲ VEIKLOS PLANAS

 

Pagrindinis mokyklos bendruomenės veiklos tikslas – teikti kokybišką ugdymą, garantuojantį mokymo/si veiksmingumą ir kiekvieno mokinio pažangą, rengiamų specialybių patrauklumą, orientuotą į darbo rinką, užtikrinti tvarias, mokymo(si) poreikius atitinkančias edukacines aplinkas, skatinti skaidrumą, atskaitomybę, taikios ir įtraukios bendruomenės kūrimą.

2024 m. veiklos uždaviniai

 

  1. Vykdyti ugdymo ir mokymo/si procesus, tenkinančius darbo rinkos ir visuomenės poreikius.
  2. Skatinti mokinių mokymosi motyvaciją, stiprinant bendrąsias ir sociokultūrines kompetencijas.
  3. Tobulinti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams.
  4. Stiprinti organizacinę kultūrą ir valdymo procesus, užtikrinant veiklos stebėseną ir komunikavimą.
  5. Puoselėti mokyklos kultūrą ir tradicijas, užtikrinti saviraiškaus gyvenimo mokykloje sąlygas.
  6. Tobulinti darbuotojų pedagogines ir vadybines kompetencijas, organizuoti ir plėsti karjeros planavimą.
  7. Plėtoti socialinę partnerystę, stiprinti tarptautiškumą ir bendruomenės judumą.
  8. Gerinti mokymo/si aplinką ir didinti aplinkos saugumą, diegiant IT naujoves, atnaujinant mokymo/si įrangą ir modernizuojant mokyklos ir bendrabučio patalpas.
Uždaviniai Priemonės pavadinimas Vertinimo kriterijai Komentarai Atsakingi
Rezultatų pavadinimas 2024 m. planuotas rezultatas 2023 m. pasiektas rezultatas
1 tikslas. Teikti kokybiškas ugdymo ir mokymo/si paslaugas, pagrįstas bendradarbiavimo, kompleksiškumo, mokymosi visą gyvenimą principų darna.
1.1. Vykdyti ugdymo ir mokymo/si procesus, tenkinančius darbo rinkos ir visuomenės poreikius. 1.1.1. Profesinio mokymo programų / modulių įgyvendinimas (UŽT ir kitomis lėšomis) 1.1.1.1. Baigusiųjų formaliojo mokymo programas asmenų skaičius 1049 1022 Bendra statistika MRPagrindinės programos1. Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo modulinio profesinio mokymo programa2. Individualios priežiūros darbuotojo  modulinio profesinio mokymo programa3. Santechniko  modulinio profesinio mokymo programa4. Suvirintojo  modulinio profesinio mokymo programa5. Siuvėjo  modulinio profesinio mokymo programa6. Virėjo  modulinio profesinio mokymo programa7. Ūkininkavimo pradmenų mokymo programa8. C, CE, C ir CE kategorijų transporto priemonių vairuotojų mokymas9. TR1, TR2, SZ, SM kategorijų traktorių ir savaeigių mašinų vairuotojo (traktorininko) mokymas10. Elektriko  modulinio profesinio mokymo programa ☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
1.1.1.2. Suteiktų mokymo paslaugų palankus vertinimas (baigusiųjų proc.) 98 96 Atliktos apklausos ☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
1.1.2. Profesinio mokymo programų / modulių įgyvendinimas (biudžeto lėšomis) 1.1.2.1. Baigusiųjų formaliojo mokymo programas ar modulius asmenų skaičius 150 133 Pagrindinės vykdomos mokymo  programos:Automobilių mechaniko modulinė profesinio mokymo programaApdailininko modulinė profesinio mokymo programaKompiuterinės įrangos derintojo modulinė profesinio mokymo programaKirpėjo modulinė profesinio mokymo programaVirėjo modulinė profesinio mokymo programaFinansinių paslaugų teikėjo modulinė profesinio mokymo programa Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo modulinė profesinio mokymo programaIndividualios priežiūros darbuotojo modulinė profesinio mokymo programaSiuvėjo modulinė profesinio mokymo programaRietavo filiale:
Elektriko modulinė profesinio mokymo programa (T43071304)Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo modulinė profesinio mokymo programa (T43081103)Apskaitininko modulinė profesinio mokymo programa (T43041102)Suvirintojo modulinė profesinio mokymo programa (T43071503
☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Rietavo filialas
1.1.2.2. Kvalifikaciją įgijusių absolventų proc. 74 73 Įgyti kvalifikacijos diplomai ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Rietavo filialas
1.1.2.3. Absolventų konkurencingumas darbo rinkoje (įsidarbinimas pagal profesiją proc.) 64 65 Šeštą mėnesi po baigimo įsidarbinimas ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Rietavo filialas
1.1.2.4. Mokinių skaičius dalyvaujančių pameistrystėje (proc.) 18 15 Pameistrystės sutartys ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.1.2.5. Palankiai vertinančių mokymo/si organizavimą (besimokančiųjų proc.) 85 85 Apklausos III kurso mokinių, jų analizė ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.1.2.6. Profesiniame mokyme dalyvaujančių specialiuosius mokymo poreikius turinčių mokinių skaičius 15 15 Surinkta SUP mokinių grupė-1SUP mokinių modulis- 1 ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.1.3. Neformaliųjų programų įgyvendinimas 1.1.3.1. Baigusiųjų neformaliojo mokymo programas asmenų skaičius 340 331 Programų pasiūla Dalyvavimas „Kursuok“Asmenų mokymas iš Užimtumo tarnybos ☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
1.1.4. Vidurinio ugdymo programos įgyvendinimas 1.1.4.1. Brandos atestatus gavusiųjų mokinių proc. 79 78 Duomenys MR ☐  Gimnazijos skyrius
1.1.4.2. Valstybinių brandos egzaminų rezultatyvumas, proc. 90 95 VBE ir MBE rezultatų protokolai ☐  Gimnazijos skyrius
1.1.4.3. Vidurinio ugdymo procese dalyvaujančių specialiuosius mokymo poreikius turinčių mokinių skaičius 28 26 Nuo 2024 m. rugsėjo 1 d. įtrauktisSUP mokiniams vykdoma socialinių įgūdžių programa ☐  Gimnazijos skyrius
1.1.5. Mokymo programų rengimas, turinio atnaujinimas ir vykdymas 1.1.5.1. Modulinių profesinio mokymo programų įgyvendinimas, skaičius 21 21 Po 10 klasių :Apdailininko  P32073205Biuro administratoriaus P42041501Automatinių sistemų mechatroniko  P42071401Transporto priemonių remontininko P42071604Kirpėjo P42101201Virėjo (SUP) P21101303Po 12 klasių: Suvirintojo  T43071503Vizažisto T32101201Finansinių paslaugų teikėjo T43041202Maisto pramonės darbuotojo T32072101Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo P43092201Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo T43092201RIETAVO FILIALASElektriko T43071304Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo T43081102Apskaitininko T43041102Individualios priežiūros darbuotojo T43092302 ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.1.5.2. Neformaliojo mokymo programų įgyvendinimas, skaičius 6 6 ☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
1.1.5.3. Naujai parengtų ir licencijuotų programų skaičius 2 2 Parengtos Vizažisto modulinė profesinio mokymo programaE.pardavėjo- konsultanto modulinė profesinio mokymo programa ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.2. Mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas, stiprinant bendrąsias ir sociokultūrines kompetencijas. 1.2.1. Neformalaus švietimo organizavimas 1.2.1.1. Lankančiųjų ne sportinės veiklos būrelius, proc. 12 10 Mokykloje vyksta užsiėmimai neformaliojo ugdymo būreliuose.Viso veikia 8 būreliaiDalyvavimas neformaliame ugdyme ne mažiau 10% ☐  Neformaliojo švietimo organizatorius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
1.2.1.2. Mokinių dalyvavimas sportinėje veikloje, proc. 13 13 Mokiniai dalyvauja stalo teniso, futbolo, krepšinio, regbio, tinklinio būrelių užsiėmimuose, ne mažiau 13% ☐  Neformaliojo švietimo organizatorius
1.2.2. Mokinių saviraiškos, verslumo, ugdymo karjerai kompetencijų ugdymas 1.2.2.1. Organizuotų pamokų skaičius, keičiant edukacinę aplinką (proc.) 12 10 Pamokos kitose erdvėse organizuojamos visus metus. Numatomų pamokų skaičius yra aptariamas mokytojų metodinėse grupėse.Organizuoti mokymus kitų profesinių mokyklų mokiniams. ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
1.2.2.2. Parodų, kūrybinių projektų ir panašių veiklų mokiniams organizavimas, skaičius 7 6 Organizuoti mokyklines matematikos, istorijos, geografijos, anglų k. olimpiadas, raštingiausio mokinio konkursą, meninio skaitymo konAplankyti ne mažiau kaip 10 gamybinių įmonių.Visų programų mokiniams įvadinio ir kitų modulių metu aplankyti pagal veiklos pobūdį 2–3 įmones. ☒  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius
1.2.2.3. Mokinių dalyvavusių meistriškumo konkursuose skaičius 9 9 Planuojama dalyvauti profesinio meistriškumo konkursuose:1.       Kirpėjo2.       Jaunojo artojo 20243.       Jaunojo automechaniko4.       Elektriko5.       Jaunojo žemės ūkio verslo darbuotojo6.       Apskaitininko7.       Virėjo ☒  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius
1.2.2.4. Pilietiškumo ugdymo priemonių integracija, skaičius 7 5 PGĮK mokymai 9 klasių mokiniamsOrganizuoti minėjimus Valstybinėms šventėms- Vasario 16, Kovo 11 ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui☐  Gimnazijos skyrius
1.2.2.5. Profesinio mokymo patrauklumo skatinimas, dalyvaujant Erasmus+ programos įgyvendinime x x Projektas Nr. 10-023-T-0006 „Pirminio profesinio mokymo programų modulių įgyvendinimas Plungės technologijų ir verslo mokykloje“. CPVA 2023 – 2024•Programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo Mobilumo projektas Nr. 2023-1-LT01-KA121-VET-000138222  turintiems akreditaciją,  2023-2024 m. m. laikotarpiui.Programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo Mobilumo projektas Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194 turintiems akreditaciją,  2024-2025 m. m. laikotarpiui. ☐  Vystymo skyrius
1.2.3. Paslaugų vartotojų įgalinimas, organizuojant prevencines, intervencines programas 1.2.3.1. Sveikos gyvensenos ir  sveikatinimo priemonių organizavimas x x Bendradarbiaujant su Plungės rajono Visuomenės sveikatos  biuru planuojama 15 sveikatingumo renginių pagal atskirą planą.Numatyta Pilietiškumo, sveikatingumo ir sporto diena (gegužės- birželio mėn.) ☐  Sveikatos priežiūros darbuotojas
1.2.3.2. Smurto ir patyčių prevencijos priemonių organizavimas x x Visus metusVeikia Vaiko gerovės komisijaSudarytas 2023-2024 m. m. smurto ir patyčių prevencijos priemonių planasOrganizuojami prevenciniai renginiai, paskaitos, tikslinės klasės valandėlės, protmūšiaiMokykla vykdo patyčių prevencinę programą „Raktai į sėkmę“ ☐  Socialinis pedagogas, psichologas
1.2.3.3. Socialinės, psichologinės, pedagoginės ir materialinės paramos organizavimas x x Pagalba organizuojama visus metusMokykloje dirba ir teikia pagalbą mokiniams socialinė pedagogė, psichologas.Su SUP mokiniais dirba mokytojo padėjėjas
Veikia stipendijų skyrimo ir materialinės paramos skirstymo komisija
☐  Socialinis pedagogas, psichologas
2 tikslas. Tobulinti įstaigos valdymo procesus, užtikrinant edukacinę ir saugią aplinką.
2.1. Stiprinti organizacinę kultūrą ir valdymo procesus, užtikrinant veiklos stebėseną ir komunikavimą. 2.1.1. Valdymo procesų stiprinimas, taikant kokybės vadybos sistemos reikalavimus 2.1.1.1. Valdymo procesų organizavimas pagal ISO kokybės vadybos reikalavimus x x ISO kokybės vadybos sistema Nr. IS – 03141, kuri atitinka ISO 9001:2015 standarto reikalavimus ☐  Direktorius
2.1.1.2. Finansinio audito organizavimas x x Atlikto audito išvados pristatomos bendruomenei ☐  Buhalterija
2.1.1.3. RVASVT sistemos auditas įstaigos valgykloje x x ☐  Valgyklos vedėja
2.1.1.4. Veiklos savianalizė, grįsta duomenų analize ir įsivertinimu, organizavimas x x ☐  Direktorius
2.1.2. Suinteresuotų šalių įsitraukimo skatinimas priimant sprendimus 2.1.2.1. Įstaigos tarybos (kolegialaus valdymo organo) veiklos organizavimas x x Veikla vykdoma pagal Plungės TVM įstatus.Organizuoti ne mažiau 2 įstaigos tarybos posėdžių. ☐  Mokyklos taryba (kolegialus valdymo organas)
2.1.2.2. Įstaigos tarybos (savivaldos organo) veiklos organizavimas x x Veikla vykdoma pagal parengtą 2024 metų veiklos planą.Organizuoti ne mažiau 3 įstaigos tarybos posėdžių. ☐  Mokyklos taryba (savivaldos organas)
2.1.2.3. Mokinių tarybos veiklos organizavimas x x Visus metusVeikla organizuojama pagal parengtą 2023-2024 m.m mokinių tarybos planą. ☐  Mokinių taryba
2.1.2.4. Darbo tarybos veikla, užtikrinant efektyvų darbuotojų atstovavimą x x Visus metus veikia darbo taryba ☐  Darbo taryba
2.1.3. Duomenų saugos užtikrinimas 2.1.3.1. Duomenų saugos pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą užtikrinimas x x Vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ☐  Personalo skyrius
2.1.4. Komunikacijos efektyvumo didinimas, diegiant inovatyvias technologijas 2.1.4.1. Dokumentų valdymo sistemos naudojimas x x Įdiegta dokumentų valdymo sistema DBSISŠi dokumentų valdymo sistemas per 2024 metus įveiklinama. ☐  Sekretorius
2.1.4.2. Visus įstaigos darbuotojus ir mokytojus aprūpinti elektroniniais paštais, sukuriant saugią informacijos apsikeitimo sistemą x x Sukurta saugi informacijos apsikeitimo sistema ☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2. Gerinti mokymo/si aplinką ir didinti aplinkos saugumą, diegiant IT naujoves, atnaujinant mokymo/si įrangą ir modernizuojant mokyklos ir bendrabučio patalpas. 2.2.1. Mokymo bazės stiprinimas, metodinių ir techninių priemonių įsigijimas, atnaujinimas, diegimas 2.2.1.1. Architektūra ir statybos švietimo srities programų (apdailininkų, plytelių klojėjo – tinkuotojo) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.2. Inžinerijos ir inžinerinės profesijos švietimo srities programų (elektriko, suvirintojo, mechatroniko, transporto priemonių remontininko) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.3. Gamyba ir perdirbimas švietimo srities programų (siuvėjų) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.4. Paslaugos asmenims švietimo srities programų (kirpėjų, virėjų) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.5. Socialinė gerovė švietimo srities programų (ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo, individualios priežiūros darbuotojo) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.6. Verslas ir administravimas švietimo srities programų (apskaitininkų, finansinių paslaugų teikėjo) mokymo bazės atnaujinimas, praplečiant reikiamą profesinio mokymo organizavimui infrastruktūrą x ☐  Vystymo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.1.7. Bibliotekos fondo papildymas knygomis, žurnalais, skaitmeniniais mokymosi ištekliai ir pan. x x Visus metus ☐  Bibliotekininkas
2.2.1.8. Saugaus eismo mokymo infrastruktūros modernizavimas x ☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
2.2.2. Saugios aplinkos ir infrastruktūros funkcionalumo didinimas 2.2.2.1. Teorinio ir praktinio mokymo, maitinimo, poilsio ir darbo erdvių pertvarkymas, modernizavimas x x ☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.2.2. Bendrabučio gyvenimo sąlygų gerinimas x x ☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.2.3. Darbuotojų pasitenkinimas darbu proc. 85 85 ☐  Personalo skyrius
2.2.2.4. Mokyklos infrastruktūros pritaikymas specialiųjų ugdymo poreikių turinčių mokinių kokybiško ugdymo užtikrinimui Esant lėšoms, pagal planą vykdyti infrastuktūros pritaikymus specialiųjų ugdymo poreikių mokinių ugdymui užtikrinti ☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.3. Informacinių technologijų priemonių diegimas 2.2.3.1. Mokymo priemonių paremtų dirbtinio intelekto taikymu diegimas Pagal poreikį ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius
2.2.3.2. IT įrangos atnaujinimas x x Pagal pirkimų planą įsigyti kompiuterinę įrangą mokinių vertinimui atlikti. ☐  Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
2.2.3.3. IT simuliacinių mokymo priemonių diegimas ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius
2.2.3.4. Mokymo medžiagų skaitmeninimas ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.2.3.5. Nuotolinių mokymo priemonių naudojimas Pagal poreikį ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.2.3.6. Debesijos sprendinių diegimas efektyvesniam veiklos administravimui ir mokymo procesų organizavimui ☐  Sekretorius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.3. Tobulinti darbuotojų kompetencijas, didinti jų profesionalumą. 2.3.1. Darbuotojų kompetencijų tobulinimas 2.3.1.1. Pedagoginis personalas tobulino kompetencijas ne mažiau nei 5 d. (proc.) 100 100 ☐  Personalo skyrius☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.3.1.2. Administracinis personalas tobulino kompetencijas ne mažiau nei 8 val. (proc.) 50 ☐  Personalo skyrius
2.3.2. Darbuotojų vertinimo / įsivertinimo organizavimas 2.3.2.1. Kasmetinis darbuotojų vertinimo organizavimas x x ☐  Personalo skyrius
2.3.2.2. Mokytojų ir profesijos mokytojų dalykinės ir pedagoginės kvalifikacijos atitikties formaliojo profesinio mokymo reikalavimams proc. 100 100 ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.3.3. Mokytojų ir profesijos mokytojų metodinė veikla 2.3.3.1. Metodinės veiklos organizavimas x x Pagal mokyklos metodinių grupių metinius planus, mėnesinius mokyklos veiklos planus ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
2.3.4. Mokytojų atestacinės komisijos veikla 2.3.4.1. Atestuotų mokytojų, profesijos mokytojų proc. 95 94 Veikla vykdoma pagal patvirtintąMokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos 2024-2025 metų programą. ☐  Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
3 tikslas. Plėtojant socialinę partnerystę ir tarptautiškumą, didinti įstaigos konkurencingumą ir patrauklumą.
3.1. Plėtoti socialinę partnerystę, stiprinti tarptautiškumą ir bendruomenės judumą. 3.1.1. Projektinė veikla 3.1.1.1. Bendruomenės narių skaičius, dalyvavusių tarptautinių projektų veiklose, mobilumo vizituose 36 36 ☐  Vystymo skyrius
3.1.1.2. Nacionalinių projektų rengimas ir įgyvendinimas x x •Bendradarbiavimas su Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centru (LMNŠC) įgyvendinant projektą „Kokybiškų karjeros paslaugų teikimas realioje ir virtualioje aplinkoje“ Nr. 09.4.1-ESFA-V-735-02-0001
•Jungtinio projekto projektas Nr. 10-010-J-0001-J03-00006 „Pameistrystė – nauja galimybė man“ profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) įmonėse•Jungtinio projekto projektas Nr. 10-010-J-0001-J02-00001 „Pameistrystė – nauja galimybė man“ profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas Didelėse įmonėse. ESFA Nuo 2023 – 2024. ESFA  2024įmonėse. ESFA Nuo 2023 – 2024
Jungtinio projekto projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ projektas Nr. 10-025-J-0001-J02-00001 ESFA 2023 – 2024
☐  Vystymo skyrius
3.1.1.3. Europos Sąjungos paramos projektų rengimas ir įgyvendinimas x x ☐  Vystymo skyrius
3.1.1.4. Tarptautinių projektų rengimas ir įgyvendinimas x x Programos „Erasmus+“  bendradarbiavimo partnerysčių bendrojo ugdymo srityje projektas  Nr. HU01-KA220-SCH-000023671 „Disciplines in European Context“•Programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo Mobilumo projektas Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194 turintiems akreditaciją,  2024-2025 m. m. laikotarpiui.•Programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo profesinio mokymo Mobilumo projektas Nr. 2023-1-LT01-KA121-VET-000138222  turintiems akreditaciją,  2023-2024 m. m. laikotarpiui ☐  Vystymo skyrius
3.1.2. Konferencijų, meistriškumo konkursų organizavimas mokykloje įtraukiant socialinius partnerius 3.1.2.1. Konferencijų, meistriškumo konkursų, mugių, dienų organizavimas mokykloje skaičius 6 5 Suorganizuoti mokykliniai profesinio meistriškumo konkursai, tarptautinis profesinio meistriškumo konkursas„Jaunasis artojas 2024“. ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius
3.1.3. Dalyvavimas socialinių partnerių organizuojamuose renginiuose, įstaigos atstovavimas 3.1.3.1. Darbuotojų įsitraukimas į asociacijų, darbdavių organizacijų ir panašių organizacijų veiklas x x Nuolat ☐  Personalo skyrius
3.1.4. Bendradarbiavimas su vietos darbdaviais, Užimtumo tarnyba, kitomis suinteresuotomis šalimis 3.1.4.1. Bendradarbiavimo sutarčių sudarymas ir įgyvendinimas x x Nuolat ☐  Vystymo skyrius, Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Tęstinio profesinio mokymo skyrius
3.2. Didinti mokyklos žinomumą bendruomenei. 3.2.1. Mokyklos veiklos viešinimas 3.2.1.1. Socialinių tinklų, skaitmeninių ir kitų priemonių naudojimas viešinant mokyklos veiklą x x Nuolat ☐  Viešųjų ryšių specialistė
3.2.1.2. Atvirų durų organizavimas x x Visus metusVesti užsiėmimus bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams. Praktinius užsiėmimus atliks ne mažiau kaip 50 mokinių.Organizuoti profesinio informavimo, konsultavimo ir karjeros planavimo užsiėmimus. Renginiuose dalyvaus ne mažiau kaip 120 mokinių iš rajono pagrindinių mokyklų. ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius
3.2.1.3. Dalyvavimas, veiklos pristatymas nacionalinėse ir tarptautinėse parodose x x Pagal poreikį ir kvietimus ☐  Aptarnavimo ir inžinerinių paslaugų skyrius☐  Gimnazijos skyrius

Finansavimas: UŽT – Užimtumo tarnyba, ES – Europos Sąjungos, NS – nacionalinis, TRP – tarptautinis