PLUNGĖS TECHNOLOGIJŲ IR VERSLO MOKYKLOS
2025 METŲ VEIKLOS PLANAS
PLUNGĖS TECHNOLOGIJŲ IR VERSLO MOKYKLOS
2025 METŲ VEIKLOS PLANAS
Pagrindinis mokyklos bendruomenės veiklos tikslas – teikti kokybišką ugdymą, garantuojantį mokymo/si veiksmingumą ir kiekvieno mokinio pažangą, rengiamų specialybių patrauklumą, orientuotą į darbo rinką, užtikrinti tvarias, mokymo(si) poreikius atitinkančias edukacines aplinkas, skatinti skaidrumą, atskaitomybę, taikios ir įtraukios bendruomenės kūrimą.
Mokyklos strateginiai tikslai ir prioritetinės kryptys:
1.Teikti kokybiškas ugdymo ir mokymo/si paslaugas, pagrįstas bendradarbiavimo, kompleksiškumo, mokymosi visą gyvenimą principų darna.
2.Tobulinti įstaigos valdymo procesus, užtikrinant edukacinę ir saugią aplinką.
3.Plėtoti socialinę partnerystę ir tarptautiškumą, didinti įstaigos konkurencingumą ir patrauklumą.
2025 m. veiklos uždaviniai :
1.Vykdyti, tobulinti ugdymo ir mokymo/si procesą ir jo turinį, atsižvelgiant į švietimo prioritetus ir darbo rinkos poreikius.
2.Tobulinti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams.
3.Puoselėti mokyklos kultūrą ir tradicijas, užtikrinti saviraiškaus gyvenimo mokykloje sąlygas.
4.Kurti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą sistemą mokykloje, atsižvelgiant į darbo rinkos ir aplinkos poreikius.
5.Tobulinti darbuotojų pedagogines ir vadybines kompetencijas, organizuoti ir plėsti karjeros planavimą.
6.Plėtoti projektinę veiklą ir didinti mokyklos tarptautiškumą, tobulinti vidinę ir išorinę komunikaciją.
7.Gerinti mokymo/si aplinką ir didinti aplinkos saugumą, diegiant IT naujoves, atnaujinant mokymo/si įrangą ir modernizuojant mokyklos ir bendrabučio patalpas.
| PRIEMONĖ | VEIKLOS REZULTATUI PASIEKTI | LAUKIAMAS REZULTATAS | SIEKIAMA RODIKLIO REIKŠMĖ | ĮGYVENDINIMO LAIKAS | ATSAKINGAS | DALYVAUJA | LĖŠOS |
| 1.Tikslas:Teikti kokybišką ugdymą, garantuojantį mokymo/si veiksmingumą ir kiekvieno mokinio pažangą | |||||||
| 1.1. Uždavinys. Tobulinti ugdymo procesą ir turinį, atsižvelgiant į švietimo prioritetus ir darbo rinkos poreikius | |||||||
|
1.1.1. Plėtoti pameistrystės profesinio mokymo formą
|
1.1.1.1.Supažindinti mokinius ir darbdavius su galimybe
mokytis pameistrystės mokymosi forma. |
Informuoti baigiamojo kurso mokiniai ir potencialūs darbdaviai . | Ne mažiau 7 % mokinių skaičius dalyvaujantys pameistrystėje
Pasirašytos pameistrystės sutartys |
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Grupių vadovai
Profesijos mokytojai |
Žmogiškieji ištekliai
Darbdavių ir privačios kliento lėšos, UŽT lėšos |
| 1.1.1.2. Stiprinti bendradarbiavimą su darbdaviais.
|
Sudarytos bendradarbiavimo sutartys | Pasirašyti/atnaujinti ne mažiau kaip 4 bendradar-
biavimo sutarys su įmonėmis |
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Grupių vadovai
Profesijos mokytojai |
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.1.3. Kurti sistemą mokymosi darbo vietoje kokybės gerinimui. | Įgyvendinant vidinės profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemoje numatytą veiklos savianalizę, į ją įtraukti ir informaciją apie profesinį mokymą realiose darbo vietose. | Darbdavys, organizuojant profesinį mokymą realioje darbo vietoje, kartu su mokykla, bendradarbiauja užtikrinant profesinio mokymo kokybę. | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas
|
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.2. Efektyviai organizuoti profesinį
mokymą mokykloje
|
1.1.2.1. Parengti profesinio
mokymo programų planus ir pamokų tvarkaraščius, numatant praktinį mokymą sektoriniame praktinio mokymo centre. |
Mokymosi motyvacijos didinimas, pasirinktos specialybės ir mokyklos viešinimas. | Parengti planai, pamokų tvarkaraščiai | 2025 m. sausis, rugsėjis | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.2.2. Koreguoti pagal darbo rinkos pokyčius profesinio
mokymo programų planus ir ilgalaikius teminius planus. |
Atnaujinti ilgalaikiai teminiai planai. | Profesinių mokymo programų planų turinys atnaujintas
10 % |
2025 m. rugsėjis | Praktinio mokymo vadovas
Rietavo filialo direktorius |
Profesijos mokytojai | Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.2.3. Atnaujinti profesinio mokymo programų pasiūlą ir turinį. | Licencijuoti 2 mokyklai naujas profesinio mokymo programas. | 2 naujos profesinio mokymo programos. | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Socialiniai partneriai | Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.2.4. Atlikti 2024 m. kompetencijų vertinimo rezultatų analizę, pateikti pasiūlymus priemonių planui absolventų mokymosi rezultatams gerinti. | Pagerėjęs absolventų
baigimo procentas, kompetencijų vertinimo rezultatas.
|
Absolventų baigimo rodiklis ne mažiau 85%, kompetencijų vertinimo balas 8.
|
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.3. Tobulinti besimokančiųjų technologines ir bendrąsias kompetencijas (profesinio meistriškumo konkursai, renginiai, parodos ir kt.)
|
1.1.3.1.Organizuoti mokykloje profesinio
meistriškumo konkursus pagal atskiras specialybes.
|
Suorganizuoti kirpėjų zoninį profesinio meistriškumo konkursą, tarptautinis profesinio meistriškumo konkursas
„Jaunasis artojas 2025“. |
2 vnt. | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai |
| 1.1.3.2. Dalyvauti kitų mokyklų organizuojamuose nacionaliniuose profesinio meistriškumo ir profesinio mokymo dalykų, konkursuose, viktorinose. | Dalyvauti: Transporto priemonių remontininko, apdailininko, kirpėjo, automatinių sistemų mechatronikos profesinio meistriškumo konkursuose. | Ne mažiau
4 vnt. |
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.3.3. Organizuoti mokinių edukacines išvykas į parodas, gamybines įmones, įstaigas, kitas mokyklas. | Mokymosi motyvacijos didinimas, pasirinktos specialybės ir mokyklos viešinimas. | Aplankyti ne mažiau kaip 10 gamybinių įmonių.
Visų programų mokiniams įvadinio ir kitų modulių metu aplankyti pagal veiklos pobūdį 2–3 įmones. |
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Profesijos mokytojai, socialiniai partneriai
|
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.4. Įveiklinti sektorinio praktinio mokymo centrą. | 1.1.4.1. Praktinių įgūdžių įgijimas Telšių RPMC, E.Galvanausko MC, Klaipėdos turizmo mokyklos, KAUTECH SPMC, Klaipėdos TMC sektoriniuose praktinio mokymo centruose. | Dalyvaus transporto priemonių remontininko, apdailininko, virėjo, automatinių sistemų mechatroniko profesijų mokiniai. | Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 65 mokyklos mokinių.
|
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Sektorinio centro vadovas |
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai |
| 1.1.4.2. Organizuoti mokymus kitų profesinių mokyklų mokiniams.
|
Dalyvaus Mažeikių politechnikos mokyklos, Kretingos TVM, Telšių RPMC, Kelmės PRC. Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 100 kitų profesinių mokyklų mokinių.
|
Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 100 kitų profesinių mokyklų mokinių.
|
2025 m. | Sektorinio centro vadovas
Praktinio mokymo vadovas
|
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.1.4.3. Vesti užsiėmimus bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams.
|
Dalyvaus Plungės m. Ryto, Senamiesčio pagrindinės mokyklos, Rietavo gimnazijos mokiniai. | Praktinius užsiėmimus atliks ne mažiau kaip 50 mokinių. | 2025 m. | Sektorinio centro vadovas
Praktinio mokymo vadovas |
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai | |
|
|
1.1.4.4. Organizuoti profesinio informavimo, konsultavimo ir karjeros planavimo užsiėmimus.
|
Dalyvaus visų rajono mokyklų 9-10 klasių mokiniai. | Renginiuose dalyvaus ne mažiau kaip 120 mokinių iš rajono pagrindinių mokyklų. | 2025 m. | Sektorinio centro vadovas
Praktinio mokymo vadovas
|
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai |
| 1.1.4.5. Organizuoti tarptautinį profesinio meistriškumo konkursą „Jaunasis artojas 2025“ | Tarptautinis profesinio meistriškumo konkursas
„Jaunasis artojas 2025“. |
Dalyvaus jaunieji artojai iš: Plungės, Rietavo sav., Lietuvos, Latvijos profesinių mokyklų. | 2025 m. rugsėjis | Sektorinio centro vadovas
Praktinio mokymo vadovas
|
Profesijos mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai.
Mokyklos biudžetas. |
|
|
1.2. Uždavinys. Gerinti pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų įgyvendinimą |
|||||||
| 1.2.1. Gerinti mokinių žinių lygį ir ugdymo rezultatus;
|
1.2.1.1.
Diferencijuoti ir individualizuoti ugdymo turinį, stebėti mokinių individualią pažangą. |
Mokytojai rengia skirtingų lygių užduotis ir kas mėnesį stebi bei fiksuoja mokinių individualią pažangą. | Ne mažiau kaip 85 % mokinių padarė pažangą | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja
|
Dalykų mokytojai,
Grupių auklėtojai |
Žmogiškieji ištekliai
|
| 1.2.1.2. Mokslo metų pradžioje organizuoti I ir III gimnazijos klasių mokiniams diagnostinius testus. | Mokytojai patikrina visų mokomųjų dalykų žinias, palygina su turimu įvertinimu. | Mokiniai rengiasi tarpiniam BU dalykų
patikrinimui |
2025 m. spalis | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja
|
Dalykų mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.1.3. Organizuoti IV gimnazijos klasių mokiniams bandomuosius VBE. | Mokiniai atsakingai rinksis ir išlaikys pasirinktus VBE Ne mažiau kaip 80% mokinių išlaikys VBE | Ne mažiau kaip 79% mokinių įgis vidurinį išsilavinimą | 2025 m. spalis | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja |
Dalykų mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.1.4. Organizuoti II gimnazijos klasių mokiniams bandomuosius lietuvių k. ir literatūros, matematikos
PUPP. |
Mokiniai geriau pasirengs dalyvauti PUPP
Ne mažiau kaip 75% išlaikys lietuvių k. ir literatūros PUPP. Ne mažiau kaip 50% išlaikys matematikos PUPP. |
Ne mažiau kaip 90% mokinių įgis pagrindinį išsilavinimą | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja
|
Dalykų mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.2. Teikti individualizuotą mokymo(si) pagalbą 9-12 klasių mokiniams.
|
1.2.2.1. Organizuoti diferencijuotas
konsultacijas I-IV gimnazijos klasių mokiniams. |
Silpniau ir geriau besimokančių mokinių pažanga padės pasiekti geresnių ugdymosi ir BE bei PUPP rezultatų | Ne mažiau kaip 85% mokinių bus pažangūs | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja |
Dalykų mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
| 1.2.2.2. Organizuoti mokyklines matematikos, anglų k. olimpiadas, raštingiausio mokinio konkursą, meninio skaitymo konkursą. | Didės mokinių motyvacija ir individuali pažanga | Geriausi mokiniai dalyvaus rajoninėse olimpiadose ir konkursuose | 2025 m. | Gimnazijos skyriaus vedėja | Dalykų mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.2.3. Ruošti mokinius rajone vykstančioms olimpiadoms, konkursams. | Didės mokinių motyvacija ir individuali pažanga, bus išsiaiškinti jų rezultatai. | Dalyvaus bent 2 BU dalykų konkursuose | 2025 m. | Gimnazijos skyriaus vedėja | Dalykų mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.3.Tenkinti mokinių poreikius, mažinant žinių atotrūkį, didinti švietimo paslaugų įvairovę. | 1.2.3.1. Parengti neformaliojo švietimo programas. | Parengtos ir
Įgyvendintos naujos neformaliojo švietimo programos -ne mažiau 2 |
100 % | Per mokslo metus | Neformaliojo švietimo organizatorė | Neformaliojo
švietimo grupių vadovai |
Žmogiškieji
ištekliai, biudžeto lėšos, kitos lėšos |
| 1.2.3.2. Atlikti I ir III gimnazijos klasių mokinių apklausą
dėl dalykų modulių, integruotų projektų, neformalaus švietimo poreikio.
|
Gauti duomenys
naudojami įgyvendinimo plano rengimui. Tenkinami mokinių poreikiai, gerės mokinių pasiekimai. |
Apklausa įvykdyta
100 % |
2025 m.
gegužė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gimnazijos skyriaus vedėja Neformaliojo švietimo organizatorė |
Mokytojai | Biudžeto
lėšos |
|
| 1.2.4.Teikti lietuvių kalbos mokymą užsieniečiams. | 1.2.4.1. Skirta neformaliojo
švietimo valandos lietuvių kalbos mokymui. |
Parengta mokymų
programa, apmokyti mokiniai 5 |
100 % | 2025 m. | Tęstinio skyriaus vadovas | Mokytojai | Mokyklos biudžetas
UŽT lėšos |
| 1.2.5. Stebėti ugdymo procesą. | 1.2.5.1.
Analizuoti mokinių nelankymo , nepažangumo priežastis.
|
Pateiktos ataskaitos padės siekti mokinių asmeninės pažangos ir mokiniai įgis pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą | 90 % mokinių įgis pagrindinį išsilavinimą nuo įstojusių mokinių
79 proc. mokinių įgis vidurinį išsilavinimą nuo įstojusių mokinių |
2025 m.
birželis |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Praktinio mokymo vadovas
|
Mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai
Mokyklos lėšos
|
| 1.2.5.2.Tobulinti ugdymo/ mokymo proceso stebėseną ir savianalizę. | Atvirų pamokų vedimas, kolegų pamokų stebėjimas, pamokų stebėsena, savianalizės anketų pildymas ir aptarimas. | 30 % dėstomo dalyko atvirų, kitose erdvėse pamokų vedimas
100% savianalizių užpildymas |
2025 m.
rugsėjis |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo direktorius |
Mokytojai
|
Žmogiškieji ištekliai
|
|
| 1.2.5.3. Sudaryti 2025–2026 m. m. ugdomosios veiklos
stebėsenos planą.
|
Tobulės mokyklos skyrių vedėjų, vadovų
darbo organizavimas. |
Sudarytas stebėsenos planas
Stebėtos veiklos aprašai |
2025 m.
rugsėjis 1 vnt. |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo vadovas |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.2.5.4. Kontroliuoti elektroninio dienyno pildymą.
|
Elektroninio dienyno
pildymas, informacijos teikimas mokiniams, jų tėvams, grupių vadovams |
100 % | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Praktinio mokymo vadovas Rietavo filialo vadovas |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.2.5.5. Atlikti mokinių pusmečių ir metinių pažangumo,
lankomumo rezultatų analizę.
|
Atliktos lyginamosios
analizės padės įvertinti tikslų įgyvendinimo lygį, identifikuoti ugdymo turinio perteikimo tobulintinas sritis. |
Parengtos pusmečių ir
metinė lankomumo, pažangumo ataskaitos Atlikta 3 metų lyginamoji analizė. |
2025 m. vasaris, birželis | Socialinis pedagogas
Grupių vadovai |
Žmogiškieji ištekliai
Mokyklos lėšos |
||
| 1.2.5.6. Atlikti
pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, VBE ir MBE rezultatų vertinimų analizę, mokinių įgytų kompetencijų vertinimo lyginamąją analizę. |
Padės išsiaiškinti
ugdymo turinio perteikimo tobulintas sritis. |
Atlikta 3 metų lyginamoji analizė | 2025 m. rugsėjis | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rietavo filialo vadovas |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.2.5.7. Atlikti baigusiųjų ir tais pačiais metais tęsiančių
mokymąsi ar studijas kitame švietimo lygmenyje arba įsidarbinusių mokinių dalies analizę. |
Padės išsiaiškinti
tolimesnes absolventų veiklas, kurios padės įvertinti mokyklos tikslų įgyvendinimą. |
Atlikta lyginamoji analizė | 2025 m. | Praktinio mokymo vadovas
Grupių vadovai |
Grupių vadovai | Žmogiškieji ištekliai | |
|
1.3. Uždavinys. Tobulinti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams |
|||||||
| 1.3.1.Teikti pedagoginę pagalbą | 1.3.1.1. Išsiaiškinti konsultacijų poreikį.
Teikti konsultacijas mokiniams, patiriantiems mokymo(si) sunkumų. |
Teikiamos konsultacijos mokiniams patiriantiems mokymo(si) sunkumų, padės mokiniams siekti asmeninės pažangos. | Ne mažiau 3 dalykų konsultacijos | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
| 1.3.1.2. Organizuoti
planinius Vaiko gerovės komisijos pasitarimus. |
Suorganizuoti Vaiko
gerovės komisijos pasitarimai |
ne mažiau
kaip 7 pasitarimai |
2025 m. | VGK nariai | Žmogiškieji ištekliai | ||
| 1.3.2. Teikti psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams | 1.3.2.1. Teikti socialinio
pedagogo ir psichologo konsultacijas mokiniams. |
Konsultuoti mokiniai,
kuriems reikia pagalbos
|
100%
|
2025 m.
|
Socialinis
pedagogas, psichologas |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai |
| 1.3.2.1. Išsiaiškinti
mokinių nemokamo maitinimo, nemokamo pavėžėjimo, materialinės paramos poreikius. |
Patenkinti mokinių
poreikiai. Parengtos socialinio pedagogo ir psichologo ataskaitos. |
100% | 2025 m.
rugsėjis |
Grupių vadovai
Socialinis pedagogas |
Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
||
|
1.4. Uždavinys. Kurti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą sistemą mokykloje, atsižvelgiant į darbo rinkos ir aplinkos poreikius |
|||||||
| 1.4.1. Organizuoti suaugusiųjų ir bedarbių mokymą. | 1.4.1.1. Dalyvauti regioninių užimtumo tarnybų ESF finansuojamuose projektuose. | Gerės ir daugės suaugusiųjų mokymas. | 100 % | 2025 m. | Tęstinio profesinio mokymo skyriaus | Profesijos mokytojai | Žmogiškieji ištekliai |
| 1.4.1.2. Organizuoti kursus vairuotojų profesinės kvalifikacijos suteikimui (95 kodas), papildomus vairuotojų mokymo kursus kuriems apribota teisė vairuoti transporto priemones. | Kursus ir kvalifikaciją įgiję
asmenys. |
100 % | 2025 m. | Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas, mokymo organizatoriai | Profesijos mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.4.1.3. Organizuoti konsultacijas pageidaujantiems išlaikyti egzaminus TR1; TR2; SZ; ir SM kategorijų traktorininko, baigusiųjų formaliojo mokymo programas | Kvalifikaciją įgiję
asmenys. |
1050 asmenų | 2025 m. | Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas, mokymo organizatoriai | Profesijos mokytojai | Žmogiškieji ištekliai
Biudžeto lėšos |
|
| 1.4.1.4. Paruošti naujas formalaus ir neformalaus mokymo programas pagal darbdavių pageidavimus ir poreikius mūsų regione. | Paruoštos ir licencijuotos programos. | 2 programos | 2025 m.
rugsėjis |
Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas | Žmogiškieji ištekliai | ||
| 1.4.1.5. Bendradarbiaujant su rajono įmonėmis, jų vadovais, teikti mokymo paslaugas perkvalifikuojant atvykusius dirbti iš užsienio darbuotojus statybos, maisto perdirbimo arba gamybos sektoriuje, siuvėjų ir elektrikų mokyme. | Teikiamos perkvalifikavimo paslaugos pagal poreikį. | 100 % | 2025 m. | Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas | Profesijos mokytojai | Žmogiškieji ištekliai | |
|
1.5.Uždavinys. Tobulinti darbuotojų pedagogines ir vadybines kompetencijas |
|||||||
| 1.5.1. Organizuoti
bendrųjų ir profesinių kompetencijų tobulinimo renginius pedagoginiams darbuotojams. |
1.5.1.1. Išsiaiškinti
mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius. Parengti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo planą. |
Parengti dvejų metų mokytojų
kvalifikacijos tobulinimo planą |
1 vnt. Kvalifikacijos
tobulinimo planas |
2025 m.
spalis |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Metodinių
grupių pirmininkai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 1.5.1.2. Fiksuoti mokytojų
dalyvavimą kvalifikacijos tobulinimo renginiuose. |
Mokytojai dalyvavo
kvalifikacijos tobulinimo renginiuose. |
90 % | 2025 m.
|
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja |
Metodinių
grupių pirmininkai |
||
| 1.5.1.3. Parengti
Kompetencijų/kvalifikacijų tobulinimo renginio programą. Suorganizuoti renginį mokykloje.
|
Suorganizuotas
Kompetencijų/kvalifikacijos tobulinimo renginys mokykloje. |
2 vnt. | 2025 m.
birželis, lapkritis |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Mokytojai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 1.5.1.4. Stebėti ir vertinti pirmus metus dirbančių ir
besiruošiančių atestuotis mokytojų veiklą.
|
Gerės pamokos kokybė,
bus tinkamai pasiruošta atestacijai. |
2 mokytojai | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Mokytojai | Žmogiškieji ištekliai | |
| 1.5.2. Įgyvendinti Mokytojų/pedagoginių darbuotojų
atestacijos programą.
|
Pasirengimas
mokytojų atestacijai. |
Atestuoti mokytojai | 3 mokytojai | 2025 m.
birželis, gruodis |
Atestacijos
komisijos pirmininkas |
Atestacijos
komisijos nariai Mokytojai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 1.5.3.Tobulinti profesijos
mokytojų periodinį apmokymą rajono/regiono įmonėse ar (arba) stažuotėje ES šalyje. |
Atlikti profesijos
mokytojų poreikio, tobulinti kvalifikaciją įmonėse, analizę. |
Mokytojų,
dalyvavusių stažuotėje įmonėse ne mažiau 40 val. skaičius |
10 mokytojų | 2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja |
Profesijos
mokytojai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos ES struktūrinių fondų lėšos |
| 1.5.4. Organizuoti administracijos
darbuotojų komandinio darbo ir vadybinių kompetencijų tobulinimą.
|
Išsiaiškinti
administracijos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius.
|
Administracijos
darbuotojai dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo renginiuose, gerės darbuotojų kvalifikacija. |
95 proc. darbuotojų tobulins kvalifikacijas | 2025 m. | Direktorius
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
Administracijos
darbuotojai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 1.5.5. Suorganizuoti Microsoft Teams naudojimo mokymus.
Dirbtinio intelekto panaudojimo ugdymo veiklose
|
Tobulinti Microsoft Teams naudojimą, pravesti mokymus mokytojams, administracijai, išmokant juos taikant programos galimybes. | Gerėja informacijos mokykloje perteikimas, sklandi organizuota informacijos perteikimo veikla | 2vnt. | 2025 m. | Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui |
IT specialistai | |
|
1.6. Uždavinys. Organizuoti ir plėsti karjeros planavimą |
|||||||
| 1.6.1. Planuoti karjeros plėtros veiklas. | 1.6.1.1. Organizuoti
karjeros dienas mokyklos mokiniams. |
Suorganizuotos
karjeros dienos. |
2vnt. | 2025 m.
balandis |
Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui Karjeros specialistas
|
Profesijos mokytojai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 1.6.1.2. Organizuoti
mokyklos mokinių vizitus į įmones pagal pasirinktą profesiją. |
Aplankyta 10 įmonių. | 100 % | 2025 m.
|
Karjeros
specialistas |
Profesijos
Mokytoja Grupių vadovai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 1.6.1.3. Pravesti
individualias konsultacijas karjeros klausimais Plungės TVM mokiniams. |
Konsultuojami mokiniai
pagal poreikį, planą. |
100 % | 2025 m.
birželis |
Karjeros
specialistas |
Grupių vadovai
Mokiniai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 1.6.1.4. Atlikti absolventų
įsidarbinimo tyrimą.
|
Absolventų, dirbusių
šeštą mėnesį po formaliojo profesinio mokymo programos baigimo, dalis.
|
65% | 2025 m.
lapkritis |
Praktinio mokymo vadovas
Karjeros specialistas |
Grupių vadovai | Žmogiškieji
ištekliai |
|
| 1.6.1.6.Organizuoti atvirų
durų dienas bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams.
|
Pagerės mokyklos įvaizdis.
Įvykdytas 2025 metų mokinių priėmimo planas. |
2 vnt. | 2025 m.
kovas-gegužė |
Karjeros
Specialistas
|
Skyrių vedėjai
Profesijos mokytojai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 1.6.1.7. Organizuoti technologijų pamokas bendrojo
ugdymo mokyklų mokiniams.
|
Gerės mokyklos įvaizdis,
profesinis informavimas bei konsultavimas. |
Organizuota 10 pamokų BU mokyklų mokiniams. | 2025 m. | Karjeros
specialistas Darbo grupė |
Profesijos mokytojai | Biudžeto
lėšos |
|
| 1.6.1.8. Organizuoti modulių mokymą bendrojo ugdymo
mokyklų mokiniams.
|
Gerės mokyklos įvaizdis,
profesinis informavimas bei konsultavimas. |
Vykdomas 2 modulių
mokymas |
2025 m. | Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Praktinio mokymo vadovas |
Profesijos mokytojai | Biudžeto
lėšos |
|
| 2. Tikslas. Užtikrinti tvarias, mokymo(si) poreikius atitinkančias edukacines aplinkas, tobulinti įstaigos valdymo procesus | |||||||
| 2.1.Uždavinys. Gerinti mokymo ir mokymosi infrastruktūrą, turtinti mokomųjų klasių, kitų edukacinių erdvių materialinę bazę | |||||||
| 2.1.1. Įrengti ir atnaujinti kabinetus, dirbtuves, laboratorijas ir kitas patalpas bei
inventorių. |
2.1.1.1.Įrengti ugdymo
procesui šiuolaikiškus kabinetus – 107 ir 104. |
Pertvarkyti ir
paruošti mokymui 107. 104 kabinetai. |
2 vnt.
100 % |
2025 m.
rugpjūtis |
Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai | Ūkio dalies darbuotojai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 2.1.1.3. Atnaujinti pastato dirbtuvių – garažo (un. Nr 6898-7015-9137 ) fasadą. | Atnaujinta mokyklos aplinka. | 100 % | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
|
Ūkio dalies dirbantieji | Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai | |
| 2.1.1.4. Įėjimo į mokyklą iš kiemo pusės rekonstrukcija.
|
Atnaujinta mokyklos aplinka. | 100 % | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
|
Ūkio dalies dirbantieji | Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai | |
| 2.1.1.5. Įrengti ugdymo
procesui šiuolaikiškus kabinetus Rietavo filiale. |
Pertvarkytas ir
paruoštas mokymui 18 kabinetas. |
100 % | 2025 m. | Rietavo filialo padėjėjas ūkio reikalams | Ūkio dalies dirbantieji | Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai | |
| 2.1.2. Plėsti , atnaujinti sektorinio
praktinio mokymo centro mokymosi aplinkas. |
2.1.2.1. Įrengti ir įveiklinti
mechatronikos mokomąją bazę. |
Įrengta 2-ą
mechatronikos praktinio mokymo klasę. |
1 vnt. | 2025 m.
birželis |
Direktoriaus
pavaduotojas infrastruktūrai Sektorinio centro vadovas |
Praktinio mokymo vadovas | Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai |
| 2.1.3. Aprūpinti reikiamomis mokymo medžiagomis, aparatais, įrankiais, vaizdinėmis priemonėmis profesinio mokymo programų mokinius praktinio mokymo pamokose. | 2.1.2.3. Užtikrinama praktinio mokymo pamokų kokybė, gerės mokinių technologinės kompetencijos. | Parengtas mokymo medžiagų, aparatų, įrankių, vaizdinių priemonių įsigijimo planas | 1 vnt. | 2025 m. | Praktinio mokymo vadovas | Profesijos mokytojai | Biudžeto lėšos |
| 2.1.4. Pildyti bibliotekos bendrąjį fondą profesine
literatūra, metodinėmis priemonėmis. |
Pagerės pamokų kokybė,
mokinių mokymosi motyvacija. |
Biblioteka pasipildys nauja literatūra, metodinės priemonės | 2025 m. | Bibliotekininkė | Skyrių vedėjai | Biudžeto lėšos | |
| 2.1.5. Įsigyti ir atnaujinti/pastiprinti IKT priemones. | Gerės ugdymo proceso
kokybė, mokytojų darbo organizavimas. |
Įsigyta kompiuterių | 15 vnt. | 2025 m. | Pavaduotojas infrastuktūrai
IT specialistas |
Biudžeto
lėšos |
|
| 2.1.6. Įsigyti/atnaujinti sporto inventorių. | Gerės ugdymo proceso
kokybė, mokytojų darbo. organizavimas |
Įsigytas sportinis inventorius pagal poreikį. | 2025 m. | Pavaduotojas infrastuktūrai | Kūno kultūros mokytojai | Biudžeto
lėšos |
|
|
2.2. Uždavinys. Užtikrinti ir gerinti mokyklos veiklos kokybę |
|||||||
| 2.2..1. Vykdyti apklausas
(mokinių adaptacijos, motyvacijos mokytis, mikroklimato mokykloje). |
3.1.1.1.
Atlikti apklausas siekiant nustatyti psichologinės pagalbos poreikį. Atlikti apklausas siekiant teikti socialinę pedagoginę pagalbą.
|
9, 10, I kurso
mokinių adaptacijos tyrimas |
1 vnt. | 2025 m.
spalis |
Socialinis
Pedagogas Grupių vadovai |
Grupių vadovai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| Mokinių
pamokų nelankymo priežasčių tyrimas |
1 vnt. | 2025 m.
lapkritis |
Socialinis
Pedagogas Grupių vadovai |
Grupių vadovai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
||
| Mokyklos mokinių
mikroklimato tyrimas |
1 vnt. | 2025 m.
kovas |
Socialinis
pedagogas Psichologas |
Grupių vadovai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
||
| 2.2..2. Vykdyti prevencines
programas (patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, konfliktų, korupcijos prevencija ) |
3.1.2.1.Organizuoti prevencinius renginius. | Pasaulinės
savižudybių prevencijos dienos minėjimas |
6 vnt. | 2025 m. | Socialinis
pedagogas Psichologas Visuomeninės sveikatos specialistas |
Grupių vadovai
Skyrių vedėjai |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| . | Tarptautinės
tolerancijos dienos minėjimas |
||||||
| Gerumo akcija „Pyragų diena | |||||||
| Veiksmo savaitė „Be patyčių“ 2025“ | |||||||
| Solidarumo bėgimas „Gelbėkime vaikus“; | |||||||
| 3.1.2.2. Vykdyti prevencinę programą LIONS QUEST „Raktai į sėkmę“ | Įgyvendinama programa per grupių valandėles. | Pateiktos grupių vadovų ataskaitos apie programos vykdymą | 2025 m. | Grupių vadovai,
VGK nariai |
Švietimo pagalbos specialistai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 2.2.3. Organizuoti renginius
mokyklos bendruomenei. |
Organizuoti
Renginius. |
Suorganizuota
tradiciniai renginiai, parodos, mugės, išvykos. Paruoštas metinių renginių planas |
15 vnt. | 2025 m.
|
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas
Gimnazijos skyriaus vedėja Neformalaus ugdymo organizatorius Socialiniai pedagogai Psichologas |
Mokytojai
Mokiniai
|
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 2.2.4. Įgyvendinti mokyklos vidaus
kontrolę.
|
Atlikti veiklas
apimant kontrolės aplinką, rizikos vertinimą, informavimą ir komunikaciją, stebėseną. |
Įgyvendinta vidaus
kontrolė |
100 % | 2025 m.
birželis |
Direktorius | Asmenys,
atsakingi už vidaus kontrolę |
Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 2.2.5. Įgyvendinti Savivaldos
institucijų bei metodinių grupių veiklas |
Koordinuoti
Mokinių tarybos veiklą |
Mokinių tarybos
posėdžiai, kuriuose teikiami pasiūlymai dėl mokyklos veiklos efektyvinimo |
Ne mažiau,
kaip 5 posėdžiai |
birželis | Neformalaus ugdymo organizatorius | Mokinių
taryba |
Žmogiškieji
ištekliai |
|
3. TIKSLAS Plėtoti projektinę veiklą ir didinti mokyklos tarptautiškumą |
|||||||
| 3.2.1. Didinti profesinio mokymo patrauklumą bei jo atitiktį darbo rinkos poreikiams pasinaudojant ES fondų investicijų programų lėšomis. | 3.2.1.1. Parengti ES struktūrinių fondų lėšoms gauti projekto paraišką profesinio mokymo pameistrystės forma organizavimui vykdyti.
|
Parengta ir ESFA pateikta projekto paraiška | 1 vnt. | 2025 m. | Vystymo skyriaus vedėja
Projektų vadovas Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Praktinio mokymo vadovas
|
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;
Praktinio mokymo vadovas; Profesijos mokytojai; Mokiniai |
Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
| 3.2.1.2. Parengti ES struktūrinių fondų lėšoms gauti projekto paraišką siekiant pagerinti profesinio mokymo
moksleivių praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose dalyvaujant nacionalinio mobilumo programoje.
|
Parengta ir ESFA pateikta projekto paraiška
Jungtinis projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre: -Projekto veiklų įgyvendinimas, mobilumų organizavimas.
|
1 vnt. | 2025 m. | Vystymo skyriaus vedėja
Projektų vadovas Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Praktinio mokymo vadovas |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;
Praktinio mokymo vadovas; Profesijos mokytojai; Mokiniai |
Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
|
| 3.2.1.3 Projekto “Pirminio profesinio mokymo programų modulių įgyvendinimas Plungės technologijų ir verslo mokykloje” Nr. 10-003-T-0018 įgyvendinimas:
-Pateikto projekto įgyvendinimo plano tikslinimas ir tvirtinimas; -Dotacijos sutarties rengimas pasirašymui. |
-Pateikto projekto įgyvendinimo plano tikslinimas ir tvirtinimas;
-Dotacijos sutarties rengimas pasirašymui. |
1 vnt. | 2025 m. | Vystymo skyriaus vedėja
Projektų vadovas Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Praktinio mokymo vadovas |
Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;
Praktinio mokymo vadovas; Profesijos mokytojai; Mokiniai |
Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
|
| 3.2.2. Plėtoti projektinę veiklą prisidedant prie Europos švietimo erdvės kūrimo ir didinant mokyklos tarptautiškumą. | 3.2.2.1.Tobulinti mokyklos edukacinę aplinką, mokytojų ir personalo kvalifikaciją, aktyviai rengiant ir įgyvendinant tarptautinius edukacinius projektus. | Parengta ir pateikta paraiška gauti paramą „Erasmus+“ programos mobilumo projektams | 1 vnt. | 2025 m. | Vystymo skyriaus vedėja | Profesijos mokytojai
Mokiniai |
Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
| 3.2.2.2. Įgyvendinti Erasmus+ programos 1 pagrindinio veiksmo Pavienių asmenų mobilumo profesinio mokymo srities projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194 | -Mokinių trumpalaikio profesinio mokymo mobilumo Kipre mokymosi tikslais organizavimas;
-Mokytojų darbo stebėjimo vizito Kipre organizavimas; – Mokytojų darbo stebėjimo vizito Portugalijoje organizavimas. |
100 % | 2025 m. | Vystymo skyriaus vedėja | Mokytojai
Mokiniai
|
Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
|
| 3.2.4 Gerinti mokyklos edukacinę aplinką pritraukiant ES struktūrinių fondų lėšas infrastruktūros atnaujinimui. | 3.2.4.1.Finansavimo šaltinių paieška:
-automobilistų mokymo centrui steigti ir vairavimo mokymo aikštelės atnaujinimui; – atsinaujinančių energijos išteklių šaltinių įrengimui. |
Parengta ir pateikta paraiška gauti paramą.
Projekto „Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą analizė“ Nr. 10-021-P įgyvendinimas: – Bendradarbiavimas su CPVA vykdant projekto veiklas; – Plungės TVM įsivertinimas kokiai įrangai ir/ar priemonėms įsigyti yra poreikis, siekiant prisitaikyti prie dabartinės rinkos sąlygų, -Poreikio vertinimo klausimyno pildymas. |
1 vnt. | 2025 m.
|
Vystymo skyriaus vedėja
Projektų vadovas |
Mokyklos bendruomenė | Žmogiškieji ištekliai.
Gauta dotacija įgyvendinimui |
|
3.3. Uždavinys. Tobulinti vidinę ir išorinę komunikaciją |
|||||||
| 3.3.1.Plėsti bendravimą ir
bendradarbiavimą su socialiniais partneriais. |
3.3.1.1.Organizuoti
susitikimus bei dalyvauti verslo įmonių ir mokymo įstaigų renginiuose. |
Pasirašytų
bendradarbiavimo sutarčių skaičius |
5 vnt. | 2025 m. birželis | Vystymosi skyriaus vedėja
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
Skyrių vedėjai
Sektorinio praktinio mokymo centro vadovas |
Žmogiškieji
ištekliai Kitos lėšos |
| 3.3.2.Užtikrinti veiksmingą tėvų informavimą, skatinti mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą | 3.3.2.1.Organizuoti mokyklos bendruomenės šventes: Pirmūnų šventę,
Bendruomenės dienas (2) Tėvų (globėjų) dieną, Kalėdinį renginį
|
Organizuoti renginiai | 5 vnt. | Per mokslo metus | Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Gimnazijos skyriaus vedėja |
Mokytojai, tėvai, mokiniai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 3.3.2.2. Vykdyti mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir tėvų santykiai
pedagoginį, psichologinį ir prevencinį švietimą |
Vykdomas tėvų švietimas.
Gerėja mokinių, mokytojų santykiai |
100% | 2025 m. | Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui |
Mokytojai, tėvai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 3.3.2.3. Informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie vaiko
ugdymą, kviesti juos į Vaiko gerovės komisijos posėdžius
|
Pateikta informacija apie
vaiko ugdymą, priimti tolimesni problemų sprendimo būdai |
100% | 2025 m. | VGK nariai | Grupių vadovai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 3.3.2.4. Parengti ir išsiųsti padėkas pažangių, aktyvių
mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams)
|
Stiprinami abipusiai ryšiai
Gerėja mokinių, mokytojų santykiai Išsiųsti laiškai |
100% | 2025 m. birželis | Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Gimnazijos skyriaus vedėja |
Grupių vadovai | Biudžeto lėšos | |
| 3.3.2.2. Organizuoti Mokyklos bendruomenės pilietiškumo, sporto ir sveikatingumo šventę, skirtą šeimos dienai paminėti. | Gerės bendruomenės | 1 vnt. | 2025 m.
gegužė |
Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Gimnazijos skyriaus vedėja |
Mokytojai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
|
| 3.3.3. Tęsti bendradarbiavimą su švietimo institucijomis, socialiniais partneriais. | 3.3.3.1. Organizuoti konferenciją „Įtraukusis ugdymas ir profesinis mokymas
šiandieninėje mokykloje: galimybės, perspektyvos“ |
Gerės pasirengimas
įtraukiajam ugdymui, pasidalinta gerąja patirtimi |
1 Vnt. | 2025 m.
lapkritis |
Direktoriaus
pavaduotojas ugdymui Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas Gimnazijos skyriaus vedėja |
Mokytojai | Žmogiškieji
ištekliai Biudžeto lėšos |
| 3.3.3.2. Kviesti darbdavius, partnerius, nevyriausybinių
organizacijų atstovus į mokyklos renginius, šventes. |
Kviesti svečiai dalyvauja
tradicinėse mokyklos šventėse |
100% | 2025 m. | Direktorius
|
Biudžeto lėšos | ||
|
3.4. Uždavinys. Tinkamai administruoti, valdyti, prižiūrėti ir atnaujinti mokyklos ūkį, ilgalaikį, kilnojamą bei nekilnojamąjį turtą |
|||||||
| 3.4.1. Parengti 2025 metų viešųjų pirkimų planą, organizuoti viešųjų pirkimų konkursus. | Vykdomas skaidrus prekių
ir paslaugų pirkimas. |
Paruoštas viešųjų pirkimų
planas |
1 vnt. | 2025 m. | Mokyklos pirkimo organizatorius
Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai
|
Biudžeto
lėšos |
|
| 3.4.2. Atlikti mokyklos ir Rietavo filialo turto inventorizaciją. | Užtikrinamas skaidrus mokyklos turto valdymas. | Atliktas mokyklos ir Rietavo filialo ilgalaikio,
trumpalaikio turto ir atsargų patikrinimas |
100% | 2025 m.sausis- vasaris | Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai
Vyr. buhalterė |
Biudžeto
lėšos |
|
| 3.4.3. Vykdyti viešuosius pirkimus per CPO sistemą,
skatinti žaliuosius pirkimus. |
Vykdomi skaidrūs viešieji pirkimai pagerins mokyklos įvaizdį. | Paruoštas viešųjų pirkimų
planas |
1 vnt. | 2025 m. | Mokyklos pirkimo organizatorius
Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai |
Biudžeto
lėšos |
|
| 3.4.4. Atlikti mokyklos vidaus auditą. | Užtikrinamas mokyklos veiksmingas darbas. | Atliktas vidaus auditas pagal pasirinktas sritis, pateiktos audito išvados | 1 vnt. | 2025 m. | Mokyklos vidaus audito darbo grupė
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Žmogiškieji ištekliai | |
| 3.4.5. Aprūpinti nepedagoginį personalą reikiamomis
priemonėmis, medžiagomis, įrankiais, inventoriumi, darbo rūbais. |
Užtikrinamas mokyklos veiksmingas darbas. | Nepedagoginis personalas aprūpintas priemonėmis pagal poreikį | 100% | 2025 m. | Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai | Biudžeto
lėšos |
|
| 3.4.6. Sudaryti budėjimo grafikus, parengti materialinių
vertybių panaudojimo ataskaitas, pildyti kelionių lapus, laiko apskaitos žiniaraščius. |
Gerės mokyklos veikla,
darbo organizavimas ir pasiskirstymas. |
Sudaryti dokumentai | 100% | 2025 m. | Atsakingi asmenis pagal pareigybes | Žmogiškieji ištekliai | |
PRITARTA
Mokyklos tarybos 2024 m. gruodžio 18 d.
protokolo V18-3 nutarimu
SUDERINTA
Mokytojų susirinkimo 2025 m. sausio 3 d.
protokolo Nr. V12-1 nutarimu