PLUNGĖS TECHNOLOGIJŲ IR VERSLO MOKYKLOS
2025 METŲ VEIKLOS PLANAS

 

Pagrindinis mokyklos bendruomenės veiklos tikslas – teikti kokybišką ugdymą, garantuojantį mokymo/si veiksmingumą ir kiekvieno mokinio pažangą, rengiamų specialybių patrauklumą, orientuotą į darbo rinką, užtikrinti tvarias, mokymo(si) poreikius atitinkančias edukacines aplinkas, skatinti skaidrumą, atskaitomybę, taikios ir įtraukios bendruomenės kūrimą.

Mokyklos strateginiai tikslai ir prioritetinės kryptys:

1.Teikti kokybiškas ugdymo ir mokymo/si paslaugas, pagrįstas bendradarbiavimo, kompleksiškumo, mokymosi visą gyvenimą principų darna.

2.Tobulinti įstaigos valdymo procesus, užtikrinant edukacinę ir saugią aplinką.

3.Plėtoti socialinę partnerystę ir tarptautiškumą, didinti įstaigos konkurencingumą ir patrauklumą.

2025 m. veiklos uždaviniai :

1.Vykdyti, tobulinti  ugdymo ir mokymo/si procesą ir jo turinį, atsižvelgiant į švietimo prioritetus ir darbo rinkos poreikius.

2.Tobulinti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams.

3.Puoselėti mokyklos kultūrą ir tradicijas, užtikrinti saviraiškaus gyvenimo mokykloje sąlygas.

4.Kurti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą sistemą mokykloje, atsižvelgiant  į darbo rinkos ir aplinkos poreikius.

5.Tobulinti darbuotojų pedagogines ir vadybines kompetencijas, organizuoti ir plėsti karjeros planavimą.

6.Plėtoti projektinę veiklą ir didinti mokyklos tarptautiškumą, tobulinti vidinę ir išorinę komunikaciją.

7.Gerinti mokymo/si aplinką ir didinti aplinkos saugumą, diegiant IT naujoves, atnaujinant mokymo/si įrangą ir modernizuojant mokyklos ir bendrabučio patalpas.

PRIEMONĖ VEIKLOS REZULTATUI PASIEKTI LAUKIAMAS REZULTATAS SIEKIAMA RODIKLIO REIKŠMĖ ĮGYVENDINIMO LAIKAS ATSAKINGAS DALYVAUJA LĖŠOS
1.Tikslas:Teikti kokybišką ugdymą, garantuojantį mokymo/si veiksmingumą ir kiekvieno mokinio pažangą
1.1. Uždavinys. Tobulinti ugdymo procesą ir turinį, atsižvelgiant į švietimo prioritetus ir darbo rinkos poreikius
 

1.1.1. Plėtoti  pameistrystės

profesinio mokymo

formą

 

 

1.1.1.1.Supažindinti mokinius ir darbdavius su galimybe

mokytis

pameistrystės

mokymosi forma.

Informuoti baigiamojo kurso mokiniai ir potencialūs darbdaviai . Ne mažiau 7 % mokinių skaičius dalyvaujantys pameistrystėje

Pasirašytos pameistrystės sutartys

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Grupių vadovai

Profesijos mokytojai

Žmogiškieji ištekliai

Darbdavių ir privačios kliento lėšos, UŽT lėšos

1.1.1.2.  Stiprinti bendradarbiavimą su darbdaviais.

 

 

 

 

Sudarytos bendradarbiavimo sutartys Pasirašyti/atnaujinti ne mažiau kaip 4 bendradar-

biavimo sutarys su įmonėmis

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Grupių vadovai

Profesijos mokytojai

Žmogiškieji ištekliai
1.1.1.3. Kurti sistemą mokymosi darbo vietoje kokybės gerinimui. Įgyvendinant vidinės profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemoje numatytą veiklos savianalizę, į ją įtraukti ir informaciją apie profesinį mokymą realiose darbo vietose. Darbdavys, organizuojant profesinį mokymą realioje darbo vietoje, kartu su mokykla, bendradarbiauja užtikrinant profesinio mokymo kokybę. 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

 

Žmogiškieji ištekliai
 1.1.2. Efektyviai organizuoti profesinį

mokymą mokykloje

 

1.1.2.1. Parengti profesinio

mokymo programų

planus ir pamokų

tvarkaraščius,

numatant praktinį

mokymą

sektoriniame

praktinio mokymo

centre.

Mokymosi motyvacijos didinimas, pasirinktos specialybės ir mokyklos viešinimas. Parengti planai, pamokų tvarkaraščiai 2025 m.  sausis, rugsėjis Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Žmogiškieji ištekliai
1.1.2.2. Koreguoti pagal darbo rinkos pokyčius profesinio

mokymo programų

planus ir ilgalaikius teminius planus.

Atnaujinti ilgalaikiai teminiai planai. Profesinių mokymo programų planų turinys atnaujintas

10 %

2025 m. rugsėjis Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Profesijos mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.1.2.3. Atnaujinti profesinio mokymo programų pasiūlą ir turinį. Licencijuoti 2 mokyklai naujas profesinio mokymo programas. 2 naujos profesinio mokymo programos. 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Socialiniai partneriai Žmogiškieji ištekliai
1.1.2.4. Atlikti 2024 m. kompetencijų vertinimo rezultatų analizę, pateikti pasiūlymus priemonių planui absolventų mokymosi rezultatams gerinti. Pagerėjęs absolventų

baigimo procentas, kompetencijų  vertinimo

rezultatas.

 

Absolventų baigimo rodiklis  ne mažiau 85%, kompetencijų vertinimo balas 8.

 

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.3. Tobulinti besimokančiųjų technologines ir bendrąsias kompetencijas (profesinio meistriškumo konkursai, renginiai, parodos ir kt.)

 

1.1.3.1.Organizuoti mokykloje profesinio

meistriškumo konkursus pagal atskiras specialybes.

 

Suorganizuoti kirpėjų zoninį  profesinio meistriškumo konkursą, tarptautinis profesinio meistriškumo konkursas

„Jaunasis artojas 2025“.

2 vnt. 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.3.2. Dalyvauti kitų mokyklų organizuojamuose nacionaliniuose  profesinio meistriškumo ir profesinio mokymo dalykų, konkursuose, viktorinose. Dalyvauti: Transporto priemonių remontininko, apdailininko,  kirpėjo, automatinių sistemų mechatronikos profesinio   meistriškumo konkursuose. Ne mažiau

4 vnt.

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.3.3. Organizuoti mokinių edukacines išvykas į parodas, gamybines įmones, įstaigas, kitas mokyklas. Mokymosi motyvacijos didinimas, pasirinktos specialybės ir mokyklos viešinimas. Aplankyti ne mažiau kaip 10 gamybinių įmonių.

Visų programų mokiniams įvadinio ir kitų modulių

metu aplankyti pagal veiklos pobūdį 2–3 įmones.

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Profesijos mokytojai, socialiniai partneriai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.4. Įveiklinti sektorinio praktinio mokymo centrą. 1.1.4.1. Praktinių įgūdžių įgijimas  Telšių RPMC, E.Galvanausko MC, Klaipėdos turizmo mokyklos, KAUTECH SPMC, Klaipėdos TMC  sektoriniuose praktinio mokymo centruose. Dalyvaus transporto priemonių remontininko, apdailininko, virėjo, automatinių sistemų mechatroniko profesijų mokiniai. Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 65 mokyklos  mokinių.

 

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Sektorinio centro vadovas

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.4.2. Organizuoti mokymus kitų profesinių mokyklų mokiniams.

 

Dalyvaus Mažeikių politechnikos mokyklos, Kretingos TVM, Telšių RPMC,  Kelmės PRC. Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 100 kitų profesinių mokyklų mokinių.

 

Praktinius mokymus atliks ne mažiau kaip 100 kitų profesinių mokyklų mokinių.

 

2025 m. Sektorinio centro vadovas

Praktinio mokymo vadovas

 

 

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.4.3. Vesti užsiėmimus bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams.

 

Dalyvaus Plungės m. Ryto, Senamiesčio pagrindinės mokyklos, Rietavo gimnazijos mokiniai. Praktinius užsiėmimus atliks ne mažiau kaip 50 mokinių. 2025 m. Sektorinio centro vadovas

Praktinio mokymo vadovas

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
 

 

 

1.1.4.4. Organizuoti profesinio informavimo, konsultavimo ir karjeros planavimo užsiėmimus.

 

Dalyvaus visų rajono mokyklų 9-10 klasių mokiniai. Renginiuose dalyvaus ne mažiau kaip 120 mokinių iš rajono pagrindinių mokyklų. 2025 m. Sektorinio centro vadovas

Praktinio mokymo vadovas

 

 

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai
1.1.4.5. Organizuoti tarptautinį profesinio meistriškumo konkursą „Jaunasis artojas 2025“ Tarptautinis profesinio meistriškumo konkursas

„Jaunasis artojas 2025“.

Dalyvaus jaunieji artojai iš: Plungės, Rietavo sav., Lietuvos, Latvijos  profesinių mokyklų. 2025 m. rugsėjis Sektorinio centro vadovas

Praktinio mokymo vadovas

 

 

Profesijos mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai.

Mokyklos biudžetas.

1.2. Uždavinys. Gerinti pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų įgyvendinimą

1.2.1. Gerinti mokinių žinių lygį ir ugdymo rezultatus;

 

1.2.1.1.

Diferencijuoti ir individualizuoti ugdymo turinį, stebėti mokinių individualią pažangą.

Mokytojai rengia skirtingų lygių užduotis ir kas mėnesį stebi bei fiksuoja mokinių individualią pažangą. Ne mažiau kaip 85 % mokinių padarė pažangą 2025 m. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

 

Dalykų mokytojai,

Grupių auklėtojai

Žmogiškieji ištekliai

 

1.2.1.2. Mokslo metų pradžioje organizuoti I ir III gimnazijos klasių mokiniams diagnostinius testus. Mokytojai patikrina visų mokomųjų dalykų žinias, palygina su turimu įvertinimu. Mokiniai rengiasi tarpiniam BU dalykų

patikrinimui

2025 m. spalis Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

 

Dalykų mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.1.3. Organizuoti IV gimnazijos klasių mokiniams bandomuosius VBE. Mokiniai atsakingai rinksis ir išlaikys pasirinktus VBE Ne mažiau kaip 80% mokinių išlaikys VBE Ne mažiau kaip 79% mokinių įgis vidurinį išsilavinimą 2025 m. spalis Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

Dalykų mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.1.4. Organizuoti II gimnazijos klasių mokiniams bandomuosius lietuvių k. ir literatūros, matematikos

PUPP.

Mokiniai geriau pasirengs dalyvauti PUPP

Ne mažiau kaip 75%  išlaikys lietuvių k. ir literatūros PUPP.

Ne mažiau kaip 50%  išlaikys matematikos PUPP.

Ne mažiau kaip 90% mokinių įgis pagrindinį išsilavinimą 2025 m. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

 

Dalykų mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.2. Teikti individualizuotą mokymo(si) pagalbą 9-12 klasių mokiniams.

 

 

1.2.2.1. Organizuoti diferencijuotas

konsultacijas  I-IV gimnazijos klasių mokiniams.

Silpniau ir geriau besimokančių mokinių pažanga padės pasiekti geresnių ugdymosi ir BE bei PUPP rezultatų Ne mažiau kaip 85% mokinių bus pažangūs 2025 m. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

Dalykų mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.2.2. Organizuoti mokyklines matematikos, anglų k. olimpiadas, raštingiausio mokinio konkursą, meninio skaitymo konkursą. Didės mokinių motyvacija ir individuali pažanga Geriausi mokiniai dalyvaus rajoninėse olimpiadose ir konkursuose 2025 m. Gimnazijos skyriaus vedėja Dalykų mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.2.3. Ruošti mokinius rajone vykstančioms olimpiadoms, konkursams. Didės mokinių motyvacija ir individuali pažanga, bus išsiaiškinti jų rezultatai. Dalyvaus bent 2 BU dalykų konkursuose 2025 m. Gimnazijos skyriaus vedėja Dalykų mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.3.Tenkinti mokinių poreikius, mažinant žinių atotrūkį, didinti švietimo paslaugų įvairovę. 1.2.3.1. Parengti neformaliojo švietimo programas. Parengtos ir

Įgyvendintos naujos

neformaliojo švietimo

programos -ne mažiau 2

100 % Per mokslo metus Neformaliojo švietimo organizatorė Neformaliojo

švietimo grupių

vadovai

Žmogiškieji

ištekliai,

biudžeto lėšos,

kitos lėšos

1.2.3.2. Atlikti I ir III gimnazijos klasių mokinių apklausą

dėl dalykų modulių, integruotų

projektų, neformalaus švietimo poreikio.

 

Gauti duomenys

naudojami įgyvendinimo plano rengimui.

Tenkinami mokinių

poreikiai, gerės mokinių

pasiekimai.

Apklausa įvykdyta

100 %

2025 m.

gegužė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gimnazijos skyriaus vedėja

Neformaliojo švietimo organizatorė

Mokytojai Biudžeto

lėšos

1.2.4.Teikti lietuvių kalbos mokymą užsieniečiams. 1.2.4.1. Skirta neformaliojo

švietimo valandos

lietuvių kalbos

mokymui.

Parengta mokymų

programa, apmokyti mokiniai  5

100 % 2025 m. Tęstinio  skyriaus vadovas Mokytojai Mokyklos biudžetas

UŽT lėšos

1.2.5. Stebėti ugdymo procesą. 1.2.5.1.

Analizuoti mokinių nelankymo , nepažangumo priežastis.

 

Pateiktos ataskaitos padės siekti mokinių asmeninės pažangos ir mokiniai įgis pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą 90 % mokinių įgis pagrindinį išsilavinimą nuo įstojusių mokinių

79 proc. mokinių įgis vidurinį išsilavinimą nuo įstojusių mokinių

2025 m.

birželis

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Praktinio mokymo vadovas

 

 

 

 

 

Mokytojai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Žmogiškieji ištekliai

Mokyklos

lėšos

 

 

 

 

 

 

1.2.5.2.Tobulinti ugdymo/ mokymo proceso stebėseną ir savianalizę. Atvirų pamokų vedimas, kolegų pamokų stebėjimas,  pamokų stebėsena, savianalizės anketų pildymas  ir aptarimas. 30 %  dėstomo dalyko atvirų, kitose erdvėse pamokų vedimas

100% savianalizių užpildymas

2025 m.

rugsėjis

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo direktorius

Mokytojai

 

Žmogiškieji ištekliai

 

 

 

 

1.2.5.3. Sudaryti 2025–2026 m. m. ugdomosios veiklos

stebėsenos planą.

 

Tobulės mokyklos skyrių vedėjų, vadovų

darbo organizavimas.

Sudarytas stebėsenos planas

Stebėtos veiklos

aprašai

2025 m.

rugsėjis

1 vnt.

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo vadovas

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.2.5.4. Kontroliuoti elektroninio dienyno pildymą.

 

 

 

 

 

Elektroninio dienyno

pildymas, informacijos

teikimas mokiniams, jų

tėvams, grupių vadovams

100 % 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Praktinio mokymo vadovas

Rietavo filialo vadovas

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.2.5.5. Atlikti mokinių pusmečių ir metinių pažangumo,

lankomumo rezultatų analizę.

 

Atliktos lyginamosios

analizės padės įvertinti

tikslų įgyvendinimo lygį,

identifikuoti ugdymo

turinio perteikimo

tobulintinas sritis.

Parengtos pusmečių ir

metinė lankomumo,

pažangumo ataskaitos Atlikta 3 metų

lyginamoji analizė.

2025 m.  vasaris, birželis Socialinis pedagogas

Grupių vadovai

Žmogiškieji ištekliai

Mokyklos

lėšos

1.2.5.6. Atlikti

pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, VBE ir MBE rezultatų

vertinimų analizę,

mokinių įgytų

kompetencijų vertinimo lyginamąją analizę.

Padės išsiaiškinti

ugdymo

turinio perteikimo

tobulintas sritis.

Atlikta 3 metų lyginamoji analizė 2025 m. rugsėjis Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Rietavo filialo vadovas

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.2.5.7. Atlikti baigusiųjų ir tais pačiais metais tęsiančių

mokymąsi ar studijas kitame švietimo lygmenyje arba

įsidarbinusių mokinių dalies analizę.

Padės išsiaiškinti

tolimesnes absolventų

veiklas, kurios padės įvertinti mokyklos tikslų įgyvendinimą.

Atlikta lyginamoji analizė 2025 m. Praktinio mokymo vadovas

Grupių vadovai

Grupių vadovai Žmogiškieji ištekliai

1.3. Uždavinys. Tobulinti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams

1.3.1.Teikti pedagoginę pagalbą 1.3.1.1. Išsiaiškinti konsultacijų poreikį.

Teikti konsultacijas mokiniams, patiriantiems mokymo(si) sunkumų.

Teikiamos konsultacijos mokiniams patiriantiems mokymo(si) sunkumų, padės mokiniams siekti asmeninės pažangos. Ne mažiau 3 dalykų konsultacijos 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.3.1.2. Organizuoti

planinius Vaiko

gerovės komisijos

pasitarimus.

Suorganizuoti Vaiko

gerovės komisijos

pasitarimai

ne mažiau

kaip 7

pasitarimai

2025 m. VGK nariai Žmogiškieji ištekliai
1.3.2. Teikti psichologinę ir socialinę pagalbą mokiniams 1.3.2.1. Teikti socialinio

pedagogo ir

psichologo

konsultacijas

mokiniams.

Konsultuoti mokiniai,

kuriems reikia

pagalbos

 

100%

 

2025 m.

 

Socialinis

pedagogas,

psichologas

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.3.2.1. Išsiaiškinti

mokinių

nemokamo

maitinimo,

nemokamo

pavėžėjimo,

materialinės

paramos poreikius.

Patenkinti mokinių

poreikiai.

Parengtos socialinio

pedagogo ir

psichologo

ataskaitos.

100% 2025 m.

rugsėjis

Grupių vadovai

Socialinis

pedagogas

Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.4. Uždavinys.  Kurti suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą sistemą mokykloje, atsižvelgiant  į darbo rinkos ir aplinkos poreikius

1.4.1. Organizuoti suaugusiųjų ir bedarbių mokymą. 1.4.1.1. Dalyvauti regioninių užimtumo tarnybų ESF finansuojamuose projektuose. Gerės ir daugės suaugusiųjų mokymas. 100 % 2025 m. Tęstinio profesinio mokymo skyriaus Profesijos mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.4.1.2. Organizuoti kursus vairuotojų profesinės kvalifikacijos suteikimui (95 kodas), papildomus vairuotojų mokymo kursus kuriems apribota teisė vairuoti transporto priemones. Kursus ir kvalifikaciją įgiję

asmenys.

100 % 2025 m. Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas, mokymo organizatoriai Profesijos mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.4.1.3. Organizuoti konsultacijas pageidaujantiems išlaikyti egzaminus TR1; TR2; SZ; ir SM kategorijų traktorininko, baigusiųjų formaliojo mokymo programas Kvalifikaciją įgiję

asmenys.

1050 asmenų 2025 m. Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas, mokymo organizatoriai Profesijos mokytojai Žmogiškieji ištekliai

Biudžeto lėšos

1.4.1.4. Paruošti naujas formalaus ir neformalaus mokymo programas pagal darbdavių pageidavimus ir poreikius mūsų regione. Paruoštos ir licencijuotos programos. 2 programos 2025 m.

rugsėjis

Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas Žmogiškieji ištekliai
1.4.1.5. Bendradarbiaujant su rajono įmonėmis, jų vadovais, teikti mokymo paslaugas perkvalifikuojant atvykusius dirbti iš užsienio darbuotojus statybos, maisto perdirbimo arba gamybos sektoriuje, siuvėjų ir elektrikų mokyme. Teikiamos perkvalifikavimo paslaugos pagal poreikį. 100 % 2025 m. Tęstinio profesinio mokymo skyriaus vedėjas Profesijos mokytojai Žmogiškieji ištekliai

1.5.Uždavinys. Tobulinti darbuotojų pedagogines ir vadybines kompetencijas

1.5.1. Organizuoti

bendrųjų ir

profesinių kompetencijų

tobulinimo

renginius pedagoginiams darbuotojams.

1.5.1.1. Išsiaiškinti

mokytojų

kvalifikacijos

tobulinimo

poreikius.

Parengti mokytojų

kvalifikacijos

tobulinimo planą.

Parengti dvejų metų mokytojų

kvalifikacijos

tobulinimo planą

1 vnt. Kvalifikacijos

tobulinimo planas

2025 m.

spalis

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Metodinių

grupių

pirmininkai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.5.1.2. Fiksuoti mokytojų

dalyvavimą

kvalifikacijos

tobulinimo

renginiuose.

Mokytojai dalyvavo

kvalifikacijos

tobulinimo

renginiuose.

90 % 2025 m.

 

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Metodinių

grupių

pirmininkai

1.5.1.3. Parengti

Kompetencijų/kvalifikacijų

tobulinimo

renginio programą.

Suorganizuoti

renginį mokykloje.

 

Suorganizuotas

Kompetencijų/kvalifikacijos

tobulinimo renginys mokykloje.

2 vnt. 2025 m.

birželis, lapkritis

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Mokytojai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.5.1.4. Stebėti ir vertinti pirmus metus dirbančių ir

besiruošiančių atestuotis mokytojų veiklą.

 

Gerės pamokos kokybė,

bus tinkamai pasiruošta

atestacijai.

2 mokytojai 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Mokytojai Žmogiškieji ištekliai
1.5.2. Įgyvendinti Mokytojų/pedagoginių darbuotojų

atestacijos

programą.

 

Pasirengimas

mokytojų

atestacijai.

Atestuoti mokytojai 3 mokytojai 2025 m.

birželis, gruodis

Atestacijos

komisijos

pirmininkas

Atestacijos

komisijos nariai

Mokytojai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.5.3.Tobulinti profesijos

mokytojų periodinį

apmokymą rajono/regiono

įmonėse

ar (arba)

stažuotėje ES šalyje.

Atlikti profesijos

mokytojų poreikio,

tobulinti

kvalifikaciją

įmonėse, analizę.

Mokytojų,

dalyvavusių

stažuotėje įmonėse

ne mažiau 40 val.

skaičius

10 mokytojų 2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Profesijos

mokytojai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

ES struktūrinių

fondų lėšos

1.5.4. Organizuoti administracijos

darbuotojų

komandinio darbo ir

vadybinių

kompetencijų

tobulinimą.

 

Išsiaiškinti

administracijos

darbuotojų

kvalifikacijos

tobulinimo

poreikius.

 

Administracijos

darbuotojai dalyvavo

kvalifikacijos

tobulinimo

renginiuose,

gerės darbuotojų kvalifikacija.

95 proc. darbuotojų tobulins kvalifikacijas 2025 m. Direktorius

Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Administracijos

darbuotojai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.5.5. Suorganizuoti Microsoft Teams naudojimo mokymus.

Dirbtinio intelekto panaudojimo ugdymo veiklose

 

Tobulinti Microsoft Teams naudojimą, pravesti mokymus mokytojams, administracijai, išmokant juos taikant programos galimybes. Gerėja informacijos mokykloje perteikimas, sklandi organizuota informacijos perteikimo veikla 2vnt. 2025 m. Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

IT specialistai

1.6. Uždavinys. Organizuoti ir plėsti karjeros planavimą

1.6.1. Planuoti karjeros plėtros veiklas. 1.6.1.1. Organizuoti

karjeros dienas

mokyklos mokiniams.

Suorganizuotos

karjeros dienos.

2vnt. 2025 m.

balandis

Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Karjeros

specialistas

 

Profesijos mokytojai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.6.1.2. Organizuoti

mokyklos

mokinių vizitus į

įmones pagal

pasirinktą profesiją.

Aplankyta 10 įmonių. 100 % 2025 m.

 

Karjeros

specialistas

Profesijos

Mokytoja

Grupių vadovai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.6.1.3. Pravesti

individualias

konsultacijas

karjeros klausimais

Plungės TVM

mokiniams.

Konsultuojami mokiniai

pagal poreikį, planą.

100 % 2025 m.

birželis

Karjeros

specialistas

Grupių vadovai

Mokiniai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.6.1.4. Atlikti absolventų

įsidarbinimo

tyrimą.

 

 

 

 

 

Absolventų, dirbusių

šeštą mėnesį po

formaliojo profesinio

mokymo programos

baigimo, dalis.

 

65% 2025 m.

lapkritis

Praktinio mokymo vadovas

Karjeros

specialistas

Grupių vadovai Žmogiškieji

ištekliai

1.6.1.6.Organizuoti atvirų

durų dienas

bendrojo ugdymo

mokyklų

mokiniams.

 

Pagerės mokyklos įvaizdis.

Įvykdytas 2025 metų

mokinių priėmimo planas.

2 vnt. 2025 m.

kovas-gegužė

Karjeros

Specialistas

 

Skyrių vedėjai

Profesijos mokytojai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

1.6.1.7. Organizuoti technologijų pamokas bendrojo

ugdymo mokyklų mokiniams.

 

 

Gerės mokyklos įvaizdis,

profesinis informavimas

bei konsultavimas.

Organizuota 10 pamokų BU mokyklų mokiniams. 2025 m. Karjeros

specialistas

Darbo grupė

Profesijos mokytojai Biudžeto

lėšos

1.6.1.8. Organizuoti modulių mokymą bendrojo ugdymo

mokyklų mokiniams.

 

 

Gerės mokyklos įvaizdis,

profesinis informavimas

bei konsultavimas.

Vykdomas 2 modulių

mokymas

2025 m. Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Profesijos mokytojai Biudžeto

lėšos

2. Tikslas. Užtikrinti tvarias, mokymo(si) poreikius atitinkančias edukacines aplinkas, tobulinti įstaigos valdymo procesus
2.1.Uždavinys. Gerinti mokymo ir mokymosi infrastruktūrą, turtinti mokomųjų klasių, kitų edukacinių erdvių materialinę bazę
2.1.1. Įrengti ir atnaujinti kabinetus, dirbtuves, laboratorijas ir kitas patalpas bei

inventorių.

2.1.1.1.Įrengti ugdymo

procesui šiuolaikiškus kabinetus – 107 ir 104.

Pertvarkyti ir

paruošti

mokymui 107. 104 kabinetai.

2 vnt.

100 %

2025 m.

rugpjūtis

Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai Ūkio dalies darbuotojai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

2.1.1.3. Atnaujinti pastato dirbtuvių – garažo (un. Nr 6898-7015-9137 ) fasadą. Atnaujinta mokyklos aplinka. 100 % 2025 m. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai

 

Ūkio dalies dirbantieji Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai
2.1.1.4. Įėjimo į mokyklą iš kiemo pusės rekonstrukcija.

 

 

Atnaujinta mokyklos aplinka. 100 % 2025  m. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai

 

Ūkio dalies dirbantieji Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai
2.1.1.5. Įrengti ugdymo

procesui šiuolaikiškus kabinetus Rietavo filiale.

Pertvarkytas ir

paruoštas

mokymui 18 kabinetas.

100 % 2025 m. Rietavo filialo padėjėjas ūkio reikalams Ūkio dalies dirbantieji Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai
2.1.2. Plėsti , atnaujinti sektorinio

praktinio mokymo

centro mokymosi aplinkas.

2.1.2.1. Įrengti ir įveiklinti

mechatronikos

mokomąją bazę.

Įrengta 2-ą

mechatronikos

praktinio mokymo klasę.

1 vnt. 2025 m.

birželis

Direktoriaus

pavaduotojas

infrastruktūrai

Sektorinio centro vadovas

Praktinio mokymo vadovas Sąmatoje numatytos lėšos, žmogiškieji ištekliai
2.1.3. Aprūpinti reikiamomis mokymo medžiagomis, aparatais, įrankiais, vaizdinėmis priemonėmis profesinio mokymo programų mokinius praktinio mokymo pamokose. 2.1.2.3. Užtikrinama praktinio mokymo pamokų kokybė, gerės mokinių technologinės kompetencijos. Parengtas mokymo medžiagų, aparatų, įrankių, vaizdinių priemonių įsigijimo planas 1 vnt. 2025 m. Praktinio mokymo vadovas Profesijos mokytojai Biudžeto lėšos
2.1.4. Pildyti bibliotekos bendrąjį fondą profesine

literatūra, metodinėmis priemonėmis.

Pagerės pamokų kokybė,

mokinių mokymosi

motyvacija.

Biblioteka pasipildys nauja literatūra, metodinės priemonės 2025 m. Bibliotekininkė Skyrių vedėjai Biudžeto lėšos
2.1.5. Įsigyti ir atnaujinti/pastiprinti IKT priemones. Gerės ugdymo proceso

kokybė, mokytojų darbo

organizavimas.

Įsigyta kompiuterių 15 vnt. 2025 m. Pavaduotojas infrastuktūrai

IT specialistas

Biudžeto

lėšos

2.1.6. Įsigyti/atnaujinti sporto inventorių. Gerės ugdymo proceso

kokybė, mokytojų darbo.

organizavimas

Įsigytas sportinis inventorius pagal poreikį. 2025 m. Pavaduotojas infrastuktūrai Kūno kultūros mokytojai Biudžeto

lėšos

2.2. Uždavinys. Užtikrinti ir gerinti mokyklos  veiklos kokybę

2.2..1. Vykdyti apklausas

(mokinių

adaptacijos,

motyvacijos mokytis,

mikroklimato

mokykloje).

3.1.1.1.

Atlikti apklausas

siekiant nustatyti

psichologinės

pagalbos poreikį.

Atlikti apklausas

siekiant teikti

socialinę

pedagoginę

pagalbą.

 

 

9, 10, I kurso

mokinių adaptacijos

tyrimas

1 vnt. 2025 m.

spalis

Socialinis

Pedagogas

Grupių vadovai

Grupių vadovai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

Mokinių

pamokų nelankymo

priežasčių tyrimas

1 vnt. 2025 m.

lapkritis

Socialinis

Pedagogas

Grupių vadovai

Grupių vadovai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

Mokyklos mokinių

mikroklimato tyrimas

1 vnt. 2025 m.

kovas

Socialinis

pedagogas

Psichologas

Grupių vadovai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

2.2..2. Vykdyti prevencines

programas

(patyčių,

psichoaktyviųjų

medžiagų vartojimo,

konfliktų, korupcijos

prevencija )

3.1.2.1.Organizuoti prevencinius renginius. Pasaulinės

savižudybių

prevencijos dienos

minėjimas

6 vnt. 2025 m. Socialinis

pedagogas

Psichologas

Visuomeninės sveikatos specialistas

Grupių vadovai

Skyrių vedėjai

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

. Tarptautinės

tolerancijos dienos

minėjimas

Gerumo akcija „Pyragų diena
Veiksmo savaitė „Be patyčių“ 2025“
Solidarumo bėgimas „Gelbėkime vaikus“;
3.1.2.2. Vykdyti prevencinę programą LIONS QUEST „Raktai į sėkmę“ Įgyvendinama programa per grupių valandėles. Pateiktos grupių vadovų ataskaitos apie programos vykdymą 2025 m. Grupių vadovai,

VGK nariai

Švietimo pagalbos specialistai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

2.2.3. Organizuoti renginius

mokyklos

bendruomenei.

Organizuoti

Renginius.

Suorganizuota

tradiciniai renginiai,

parodos, mugės,

išvykos.

Paruoštas metinių renginių planas

15 vnt. 2025 m.

 

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Neformalaus ugdymo organizatorius

Socialiniai

pedagogai

Psichologas

Mokytojai

Mokiniai

 

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

2.2.4. Įgyvendinti mokyklos vidaus

kontrolę.

 

Atlikti veiklas

apimant kontrolės

aplinką, rizikos

vertinimą,

informavimą ir

komunikaciją,

stebėseną.

Įgyvendinta vidaus

kontrolė

100 % 2025 m.

birželis

Direktorius Asmenys,

atsakingi už

vidaus kontrolę

Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

2.2.5. Įgyvendinti Savivaldos

institucijų bei

metodinių grupių

veiklas

Koordinuoti

Mokinių tarybos

veiklą

Mokinių tarybos

posėdžiai,

kuriuose teikiami

pasiūlymai dėl

mokyklos veiklos

efektyvinimo

Ne mažiau,

kaip 5 posėdžiai

birželis Neformalaus ugdymo organizatorius Mokinių

taryba

Žmogiškieji

ištekliai

3. TIKSLAS Plėtoti projektinę veiklą ir didinti  mokyklos tarptautiškumą

3.2.1. Didinti profesinio mokymo patrauklumą bei jo atitiktį darbo rinkos poreikiams pasinaudojant ES  fondų investicijų programų lėšomis. 3.2.1.1. Parengti ES struktūrinių fondų lėšoms gauti projekto paraišką profesinio mokymo pameistrystės forma organizavimui vykdyti.

 

Parengta ir ESFA pateikta projekto paraiška 1 vnt. 2025 m. Vystymo skyriaus vedėja

Projektų vadovas

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

 

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;

Praktinio mokymo vadovas;

Profesijos mokytojai;

Mokiniai

Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

3.2.1.2. Parengti ES struktūrinių fondų lėšoms gauti projekto paraišką siekiant pagerinti profesinio mokymo

moksleivių praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose dalyvaujant nacionalinio mobilumo programoje.

 

Parengta ir ESFA pateikta projekto paraiška

Jungtinis projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre:

-Projekto veiklų įgyvendinimas, mobilumų organizavimas.

 

1 vnt. 2025 m. Vystymo skyriaus vedėja

Projektų vadovas

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;

Praktinio mokymo vadovas;

Profesijos mokytojai;

Mokiniai

Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

3.2.1.3 Projekto “Pirminio profesinio mokymo programų modulių įgyvendinimas Plungės technologijų ir verslo mokykloje” Nr. 10-003-T-0018 įgyvendinimas:

-Pateikto projekto įgyvendinimo plano tikslinimas ir tvirtinimas;

-Dotacijos sutarties rengimas pasirašymui.

-Pateikto projekto įgyvendinimo plano tikslinimas ir tvirtinimas;

-Dotacijos sutarties rengimas pasirašymui.

1 vnt. 2025 m. Vystymo skyriaus vedėja

Projektų vadovas

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Praktinio mokymo vadovas

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas;

Praktinio mokymo vadovas;

Profesijos mokytojai;

Mokiniai

Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

3.2.2. Plėtoti projektinę veiklą prisidedant prie Europos švietimo erdvės kūrimo ir didinant mokyklos tarptautiškumą. 3.2.2.1.Tobulinti mokyklos edukacinę aplinką, mokytojų ir personalo kvalifikaciją, aktyviai rengiant ir įgyvendinant tarptautinius edukacinius projektus. Parengta ir pateikta paraiška gauti paramą „Erasmus+“ programos mobilumo projektams 1 vnt. 2025 m. Vystymo skyriaus vedėja Profesijos mokytojai

Mokiniai

Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

3.2.2.2. Įgyvendinti Erasmus+ programos 1 pagrindinio veiksmo Pavienių asmenų mobilumo profesinio mokymo srities projektą Nr. 2024-1-LT01-KA121-VET-000224194 -Mokinių trumpalaikio profesinio mokymo mobilumo Kipre mokymosi tikslais organizavimas;

-Mokytojų darbo stebėjimo vizito Kipre organizavimas;

– Mokytojų darbo stebėjimo vizito Portugalijoje organizavimas.

100 % 2025 m. Vystymo skyriaus vedėja Mokytojai

Mokiniai

 

Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

3.2.4 Gerinti mokyklos edukacinę aplinką pritraukiant ES struktūrinių fondų lėšas infrastruktūros atnaujinimui. 3.2.4.1.Finansavimo šaltinių paieška:

-automobilistų mokymo centrui steigti ir vairavimo mokymo aikštelės atnaujinimui;

– atsinaujinančių energijos išteklių šaltinių įrengimui.

Parengta ir pateikta paraiška gauti paramą.

Projekto „Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą analizė“ Nr. 10-021-P įgyvendinimas:

– Bendradarbiavimas su CPVA vykdant projekto veiklas;

– Plungės TVM įsivertinimas kokiai įrangai ir/ar priemonėms įsigyti yra poreikis, siekiant prisitaikyti prie dabartinės rinkos sąlygų,

-Poreikio vertinimo klausimyno pildymas.

1 vnt. 2025 m.

 

Vystymo skyriaus vedėja

Projektų vadovas

Mokyklos bendruomenė Žmogiškieji ištekliai.

Gauta dotacija įgyvendinimui

 3.3. Uždavinys. Tobulinti vidinę ir išorinę komunikaciją

3.3.1.Plėsti  bendravimą ir

bendradarbiavimą

su socialiniais

partneriais.

3.3.1.1.Organizuoti

susitikimus bei

dalyvauti verslo

įmonių ir mokymo

įstaigų renginiuose.

Pasirašytų

bendradarbiavimo

sutarčių skaičius

5 vnt. 2025 m. birželis Vystymosi skyriaus vedėja

Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Skyrių vedėjai

Sektorinio

praktinio

mokymo centro

vadovas

Žmogiškieji

ištekliai

Kitos lėšos

3.3.2.Užtikrinti veiksmingą tėvų informavimą, skatinti mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą 3.3.2.1.Organizuoti mokyklos bendruomenės  šventes: Pirmūnų šventę,

Bendruomenės dienas (2)

Tėvų (globėjų) dieną, Kalėdinį renginį

 

Organizuoti renginiai 5 vnt. Per mokslo metus Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Mokytojai, tėvai, mokiniai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

3.3.2.2. Vykdyti mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir tėvų santykiai

pedagoginį, psichologinį ir prevencinį švietimą

Vykdomas tėvų švietimas.

Gerėja mokinių, mokytojų santykiai

100% 2025 m. Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Mokytojai, tėvai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

3.3.2.3. Informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie vaiko

ugdymą, kviesti juos į Vaiko gerovės komisijos

posėdžius

 

Pateikta informacija apie

vaiko ugdymą, priimti

tolimesni problemų

sprendimo būdai

100% 2025 m. VGK nariai Grupių vadovai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

3.3.2.4. Parengti ir išsiųsti padėkas pažangių, aktyvių

mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams)

 

Stiprinami abipusiai ryšiai

Gerėja mokinių, mokytojų santykiai

Išsiųsti laiškai

100% 2025 m. birželis Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Grupių vadovai Biudžeto lėšos
3.3.2.2. Organizuoti Mokyklos bendruomenės pilietiškumo, sporto ir sveikatingumo šventę, skirtą šeimos dienai paminėti. Gerės bendruomenės 1 vnt. 2025 m.

gegužė

Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Mokytojai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

3.3.3. Tęsti bendradarbiavimą su švietimo institucijomis, socialiniais partneriais. 3.3.3.1. Organizuoti konferenciją „Įtraukusis ugdymas ir profesinis mokymas

šiandieninėje mokykloje:

galimybės, perspektyvos“

Gerės pasirengimas

įtraukiajam ugdymui,

pasidalinta gerąja patirtimi

1 Vnt. 2025 m.

lapkritis

Direktoriaus

pavaduotojas

ugdymui

Inžinerinių ir kitų paslaugų skyriaus vedėjas

Gimnazijos skyriaus vedėja

Mokytojai Žmogiškieji

ištekliai

Biudžeto lėšos

3.3.3.2. Kviesti darbdavius, partnerius, nevyriausybinių

organizacijų atstovus į mokyklos renginius, šventes.

Kviesti svečiai dalyvauja

tradicinėse mokyklos

šventėse

100% 2025 m. Direktorius

 

Biudžeto lėšos

3.4. Uždavinys. Tinkamai administruoti, valdyti, prižiūrėti ir atnaujinti mokyklos ūkį, ilgalaikį, kilnojamą bei nekilnojamąjį turtą

3.4.1. Parengti 2025 metų viešųjų pirkimų planą, organizuoti viešųjų pirkimų konkursus. Vykdomas skaidrus prekių

ir paslaugų pirkimas.

Paruoštas viešųjų pirkimų

planas

1 vnt. 2025 m. Mokyklos pirkimo organizatorius

Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai

 

Biudžeto

lėšos

3.4.2. Atlikti mokyklos ir Rietavo filialo  turto inventorizaciją. Užtikrinamas skaidrus mokyklos turto valdymas. Atliktas mokyklos ir Rietavo filialo ilgalaikio,

trumpalaikio turto ir

atsargų patikrinimas

100% 2025 m.sausis- vasaris Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai

Vyr. buhalterė

Biudžeto

lėšos

3.4.3. Vykdyti viešuosius pirkimus per CPO sistemą,

skatinti žaliuosius pirkimus.

Vykdomi skaidrūs viešieji pirkimai pagerins mokyklos įvaizdį. Paruoštas viešųjų pirkimų

planas

1 vnt. 2025 m. Mokyklos pirkimo organizatorius

Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai

Biudžeto

lėšos

3.4.4. Atlikti mokyklos vidaus auditą. Užtikrinamas mokyklos veiksmingas darbas. Atliktas vidaus auditas pagal pasirinktas sritis, pateiktos audito išvados 1 vnt. 2025 m. Mokyklos vidaus audito darbo grupė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Žmogiškieji ištekliai
3.4.5. Aprūpinti nepedagoginį personalą reikiamomis

priemonėmis, medžiagomis, įrankiais, inventoriumi,

darbo rūbais.

Užtikrinamas mokyklos veiksmingas darbas. Nepedagoginis personalas aprūpintas priemonėmis pagal poreikį 100% 2025 m. Direktoriaus pavaduotojas infrastuktūrai Biudžeto

lėšos

3.4.6. Sudaryti budėjimo grafikus, parengti materialinių

vertybių panaudojimo ataskaitas, pildyti kelionių lapus,

laiko apskaitos žiniaraščius.

Gerės mokyklos veikla,

darbo organizavimas ir

pasiskirstymas.

Sudaryti dokumentai 100% 2025 m. Atsakingi asmenis pagal pareigybes Žmogiškieji ištekliai

PRITARTA
Mokyklos  tarybos 2024 m. gruodžio 18 d.
protokolo V18-3 nutarimu

SUDERINTA
Mokytojų susirinkimo 2025 m. sausio 3 d.
protokolo Nr. V12-1 nutarimu