Spalio 7 – 13 dienomis mūsų mokykloje svečiavosi didelis būrys svečių – tai projekto partneriai iš Vengrijos, Lenkijos, Švedijos, Portugalijos, Norvegijos ir Turkijos mokyklų. Iš viso atvyko 9 mokiniai ir 11 mokytojų.
Mokykla nuo 2017 metų rugsėjo 1-osios įgyvendina Švietimo mainų paramos fondo administruojamą „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Traditions across borders“ („Tradicijos be sienų“) veikas, kurias finansuoja Europos Komisija.
Projekto įgyvendinimo eigoje daugiausia dėmesio skiriama šešioms kultūros sritims: nacionaliniams parkams ir gamtos rezervatams, pasaulio paveldo vietoms, tradicijoms, tautinėms, valstybinėms šventėms ir gastronomijai.
Šio tarptautinio partnerių susitikimo Plungės technologijų ir verslo mokykloje tikslas buvo pristatyti vieną iš pasirinktų temų – nacionalinius parkus ir gamtos rezervatus.
Mokyklos projekto darbo grupė suplanavo edukacines keliones, kurių metu dalyviai susipažino su svarbiausiais regiono nacionaliniais parkais. Svečiai iš užsienio sužinojo apie Nemuno deltos regioninio parko išteklius, jų apsaugą ir tvarų jų vartojimą, Žemaitijos nacionalinio parko gamtos išteklių panaudojimą išsaugant etnokultūrinį paveldą bei Pajūrio išteklių apsaugą ir pritaikymą kultūros raidoje.
Svečiai susipažino su pajūrio regione esančiais Lietuvos turtais: Kuršių mariomis, Naglių gamtiniu rezervatu, ornitologine stotimi Ventės rage, Krokų lanka, Mingės kaimu. Taip pat buvo aplankyti Žemaitijos nacionalinio parko muziejai ir ekspozicijos bei eita Šeirės taku. Nepamirštas ir Karklės pakrantėje esantis „Olandų kepurės“ skardis bei Palangos botanikos parkas, Gintaro muziejus.
Tai buvo trečiasis projekto partnerių susitikimas, įgyvendinant tarptautines mokymo ir mokymosi veiklas. Būsimi vizitai suplanuoti Turkijoje ir Norvegijoje.
Tarptautiniai projektai atveria naujus kelius mokiniams ir mokytojams. Dalyvaudami projektinėje veikloje mokiniai gali tobulinti tarpkultūrines bendravimo kompetencijas, bendraudami su skirtingų kultūrų atstovais, prisitaikydami prie naujos kultūrinės aplinkos bei įgydami kultūrinių žinių, o mokytojai gauna puikią galimybę keistis patirtimi su kolegomis iš kitų šalių, įgyti naujos patirties, tobulinti užsienio kalbos ir komunikavimo įgūdžius.
Vizitas baigėsi, bet bendravimas ir bendradarbiavimas tęsiasi. Tikimės sėkmingai įgyvendinti šį projektą (baigiasi 2020 m.) ir sieksime tolimesnio partnerių bendradarbiavimo rengiant naujus projektus.
Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.