Balandžio 27 Am16 ir Ap2 – 16 gr. moksleiviai dalyvavo integruotoje geografijos ir matematikos pamokoje kitoje edukacinėje erdvėje – Žemaičių Kalvarijos miestelyje ir Gardų oze.
Nuo miestelyje stūksančio piliakalnio –šv. Jono kalno moksleiviai apžvelgė miestelio panoramą, vertino geografinius ypatumus, sužinojo šios gyvenvietės įsikūrimo istoriją. Išklausė pasakojimo apie žymių miestelio žmonių M. Valančiaus ir S. Daukanto mokymąsi, knygnešių ir daraktorių veiklą, dominikonų ir marijonų vienuolių nuopelnus bei vietos gyventojų pastangas, kad Žemaičių Kalvarija būtų pagrindinė Telšių vyskupijos šventovė – piligrimystės vieta. Moksleivius domino ir miestelio dabartis.
Iš Žemaičių Kalvarijos išvykome į Gardų ozą, kur toliau tęsėme integruotą geografijos ir matematikos pamoką.
Praktinės veiklos metu moksleiviai atliko geografines ir matematines užduotis: orientavimosi, mentalinio žemėlapio, aplinkojautos, geografinio fotografavimo, nuotolinio geografinio žinojimo, paleogeografinės sampratos ir geografinės prognozės kūrimo, matematinių apibrėžimų ir formulių kartojimo bei pritaikymo. Matavo pasirinktus objektus, kūrė matematinio turinio užduotis.
Atlikus mokytojų nurodytas užduotis, moksleiviai buvo supažindinti su praeityje vykusiu geologiniu procesu – ozo susiformavimu. Apžiūrėjo ir tyrinėjo atodangos uolienas, bandė įsivaizduoti pirminį kraštovaizdį ir kitimą per tūkstantmečius. Vertino dabarties žmonių ūkinės veiklos padarinius, pasidžiaugė, kad išsaugota ir gražiai sutvarkyta Gardų ozo likusi dalis.
Linksmai keliaudami 1 km apžvalgos taku ir iš regyklos aukštybės gėrėjosi gražiu kraštovaizdžiu ir sėkminga veikla bei naujomis žiniomis ir gebėjimu jas taikyti. Bendradarbiaudami tarpusavyje mokiniai buvo kupini teigiamų emocijų, o daugelis po šios išvykos tikrai dar kartą aplankys Žemaičių Kalvarijos miestelį ir Gardų ozą.